I to nije sve – credo finskog studija Makea Games koji razvija ovu igru je maksimalni fokus na UGC (user generated content odnosno korisnički generirani sadržaj), igre za više igrača te na alate koji se lako koriste i koje žele ponuditi igračima da sami kreiraju sadržaj igre. Kako će to postići odnosno kako će to izgledati u praksi baš i ne možemo znati jer nemamo primjer iz njihove mlade povijesti (osnovani su u veljači 2022. godine) – no ideja je zanimljiva. Svakako će biti važno i koliko će se Supermoves svidjeti igračima pa potom i koliko će biti motivirani na razvoj sadržaja. Kako vi dišete po tom pitanju možete provjeriti već danas s novim demom koji je pušten na Steamu. Uz demo stigao je i novi trailer, a predviđeni izlazak igre za PC je 28. kolovoza.
Ekipa iz Makea Gamesa najavila je redovito osvježavanje sadržaja ali i kako smo spomenuli detaljan alat u vidu Makea Editora. Za svoju igru/projekt kažu: “Supermoves je ultimativna parkour party igra u kojoj vi i vaši prijatelji trčite, skačete i brusite tračnice do slave! Idite u Bomb Tag, stignite do cilja prije Rising Tidea ili se utrkujte do 40 igrača u Royaleu. Napravite vlastite mečeve i razine s našim moćnim alatima. Nikada nemojte prestati trčati.“.
Voljeli bi da tako i bude. Ne samo zato što je veliki dio redakcije Reboota obožava hrabrost studija DICE koji je s originalnim Mirror’s Edgeom prkosio trendovima žanra pucačina i akcijskih igara s pogledom iz prvog lica (doslovce – jer je jedan trofej u igri bio taj da se ne smije ispaliti niti jedan metak – kroz cijelu igru), a u Supermovesu vidimo pokušaj Makea Gamesa da iskoristio dio te posebnosti koju je Mirror’s Edge neupitno donio u načinu korištenja parkoura u srži igrivosti – čak toliko da je art stil gotovo identičan (kada pričamo o originalnom Mirror’s Edgeu, ne i nastavku Catalyst). Nego i zbog same činjenice da i sami autori Makea Gamesa pokazuju hrabrost s razvojem igre koja je na svoj način otvorena platforma za razvoj. Doduše, opet trebamo ponoviti da ne znamo još kako će to funkcionirati i možda će se na kraju ispostaviti kako se radi o zatvorenom sustavu ili neće biti dovoljno interesa zajednice u stvaranju sadržaja, no lijepo je maštati. Pri tome ćemo zanemariti malo tvrdi izgled animacija likova kada ih se gleda iz trećeg lica, pogotovo jer bi pogled iz prvog lica jedini trebao biti važan za samu igrivost – a on se čini zasad korektnim, s dobrim osjećajem težine i kretnji po preprekama što je ključno za ovakvu igru. Nadamo se kako će i pokretač Unreal Engine 5, u kojem se razvija igra, pomoći u dodatnom peglanju i optimiziranju.