U intervjuu za GamesIndustry.biz, pet bivših programera Striking Distance Studiosa izjavili su da smatraju kako su izostavljeni iz popisa zasluga, a drugi izvori procjenjuju da broj izostavljenih dostiže 20 među kojima se nalaze senior programeri i neki ključni suradnici.
Bivši zaposlenici naglašavaju kako ovo nikad nije bila politika Striking Distancea, a poteze firme oštro osuđuju.
Jedan bivši zaposlenik opisao je ove poteze kao nečuvene…“izostavljajući neke starije programere, voditelje i direktore koji su dali značajan doprinos, uključujući ljude koji su radili u Striking Distance više od godinu dana, ili koji su radili s izvršnim direktorom Glenom Schofieldom u njegovom prethodnom studiju, Sledgehammer Gamesu”.
“Ne radi se o izvođačima koji obavljaju malu količinu posla nekoliko mjeseci pa napuste projekt, već se radi o zaposlenicima s punim radnim vremenom koji su više od godinu dana uložili u naslov i imali utjecaja na značajne dijelove proizvoda” kazao je jedan od bivših programera.
Prema smjernicama koje je raspisala IGDA (International Game Developers Association) zaposlenici koji su na projektu radili minimalno 30 dana imaju pravo biti uključeni u popis zasluga kao i oni koji su napustili tvrtku prije lansiranja igre.
Izvori također ukazuju na nedosljednost u načinu na koji je Striking Distance dodjeljivao zasluge, a neki smatraju da su se one dijelile po principu osobnih veza među zaposlenicima. Primjerice, neki bivši zaposlenici uključeni su u zasluge kao “dodatna” pomoć u svojim odjelima iako su tamo imali neke od ključnih uloga, neki se nalaze u kategoriji “razno” na samom kraju gotovo 20-minutne odjavne špice, a drugi su potpuno izostavljeni.
Ovaj potez bivši zaposlenici doživljavaju kao dodatnu uvredu imajući na umu Schofieldov uklonjeni tweet iz prošle godine u kojem opravdava crunch kulturu, slavljenje požrtvovnosti i prekovremenih sati za koji se naknadno ispričao.
Anyone who knows me knows how passionate I am about the people I work with. Earlier I tweeted how proud I was of the effort and hours the team was putting in. That was wrong. We value passion and creativity, not long hours. I’m sorry to the team for coming across like this.
— Glen A. Schofield (@GlenSchofield) September 3, 2022
Jedan od izvora je kazao da razumije potrebu isporuke igara u roku, ali dodao da je problem u tome što su oni koji su sudjelovali u toj kulturi, koji su uložili vrijeme i intenzivno radili kako bi pomogli u izradi krajnjeg proizvoda bili kažnjeni izbacivanjem iz zahvalne špice jer, tvrde, nisu ostali na projektu do kraja.
Bez obzira na sve, pojedinci opisuju iskustvo rada u Striking Distanceu kao dobro, zadovoljavajuće i zabavno, ali osjećaju da se kod njih jako cijeni lojalnost i da je na ovaj način svima poslana jasna poruka.