Activision Blizzard potrošio je 5.9 milijardi dolara na akviziciju King Digital Entertainmenta, razvojnog studija koji stoji iza mega popularnog i izrazito unosnog Candy Crusha. Za usporedbu, Disney je kupio LucasFilm 2012. za 4 milijarde dolara, a tri godine ranije za istu je cifru kupio i Marvel Entertainment.
Za Acitivision Blizzard ovo je sigurno vrlo profitabilna investicija jer King Digital Entertainment navodi ukupan godišnji prihod od skoro 2 milijarde dolara od čega je gotovo 570 milijuna dolara čistog profita. Osim ako nekim čudom ljudi prestanu odjednom igrati Candy Crush, Activision Blizzardu investicija će se sigurno isplatiti.
King Digital bit će podružnica stoga će zadržati postojeće vodstvo. “Activision Blizzard pružit će King Digitalu iskustvo, podršku i investicije kako bi postigli još veći potencijal.”
Akvizicija King Digital Entertainmenta bit će finalizirana kada dobije potporu Irske vlade i dioničara King Digitala. Ako sve ide po planu King Digital Entertainment pridružit će se Activision Blizzardu polovinom sljedeće godine.