Veteranka gaming industrije Jade Raymond kroz svoju je dvadesetpetogodišnju karijeru na visokim pozicijama radila za neke od najvećih i najpoznatijih razvojnih studija kao što su Ubisoft (u kojemu je radila više od deset godina i bila jedna od najvažnijih karika serijala Assassin’s Creed) i Electronic Arts (u kojemu je radila gotovo tri i pol godine te je pomogla oformiti EA-ov studio Motive). Od ožujka 2019. godine pa sve do prošloga mjeseca bila je potpredsjednica i šefica Googleova vlastitog studija Stadia Games & Entertainment čiji je cilj bio raditi first-party ekskluzive za streaming gaming uslugu Google Stadia.
Kao što je poznato od prošloga mjeseca, Stadia Games & Entertainment neslavno je propao te je zatvoren, a većina zaposlenika prebačena je na neke druge pozicije unutar Googlea. Osim što smo saznali da je Jade Raymond tada napustila Google zajedno s nekolicinom njezinih radnih kolega koji su još prije s njom radili za Ubisoft, sve do danas nije bilo poznato gdje je odlučila nastaviti svoju karijeru, a sada saznajemo da je uz potporu Sonyja osnovala novi razvojni studio pod nazivom Haven Entertainment Studios.
Jade Raymond introduces Haven, a new Montreal-based game development studio working on an original, new IP for PlayStation: https://t.co/98Iug9Em0V pic.twitter.com/hTjLsDNbbV
— PlayStation (@PlayStation) March 16, 2021
Studio ima sjedište u Montrealu te Raymond u njemu obnaša ulogu direktorice i osnivačice, a pridružuje joj se niz kolega s kojima je već prethodno radila kroz brojne projekte. Kako ističe u novom postu na službenome PlayStation blogu, Haven Entertainment već sada naporno radi na svojoj prvoj igri, a bit će to potpuno novi originalni IP i ekskluziva za PlayStation. U čitavome projektu Raymond i njezin novi studio imaju potporu Sonyja koji je direktno uložio u Haven Entertainment, no studio će, kako stoji u samom naslovu posta na PlayStation blogu, biti nezavisan.
Što Jade Raymond ima za reći o osnivanju svog novog studija, pročitajte u velikom službenom postu na ovome linku.