Nakon što posljednjih godinu dana čitavi gaming svijet bruji o činjenici da nova generacija konzola, odnosno PlayStation 5 i Xbox Series X, između ostaloga donose i izrazito brza učitavanja igara pomoću naprednih specijaliziranih SSD diskova, interesantna stvar dogodila se ovoga vikenda kada je originalni The Last of Us Remastered na PlayStationu 4 dobio novu nadogradnju kojom je značajno poboljšana brzina učitavanja.
Pod nazivom patch 1.11, nova zakrpa koja je u igru stigla tijekom vikenda smanjila je duljinu i vrijeme učitavanja za nevjerojatnih 70%, što se odnosi i na pokretanje igre iz glavnog menija, ali i na sve loading screenove u igri. Svi koji su igrali The Last of Us Remastered na PlayStationu 4 sigurno se sjećaju da je inicijalni loading screen prilikom ulaska u igru iz glavnog menija izrazito dug. Drugim riječima, dosad je trajao čak minutu i pol.
Patch 1.11 of TLOU made it so loading screens are basically non-existent on PS4. This is for both ssd and hdd. Sections load in asap and I can save almost 18 seconds in the David fight. Everyone go and check. Was this the patch's intention? @Naughty_Dog @BadData_ @arnemeyer
— Anthony Calabrese (@AnthonyCaliber) October 24, 2020
Novi patch to učitavanje srezao je na ispod 14 sekundi, što je zaista strelovita brzina, a nikome nije točno jasno kako je razvojni studio Naughty Dog uspio u tome naumu pomoću novoga patcha. Ogromnu razliku u učitavanjima nakon patcha prvotno je primijetio i putem twittera podijelio speedrunner Anthony Calabrese, a vizualni dokaz za to možete vidjeti i u novome videu koji je objavio YouTuber ElAnalistaDeBits, prikazujući i direktno uspoređujući prethodne i nove loading screenove iz igre, ali i iz DLC-a Left Behind.
Što reći nego svaka čast Naughty Dogu.