Još u veljači prošle godine pisali smo o tome kako su izdavački gigant 2K i Take Two najavili otvorenje potpuno novog razvojnog studija na čelu s Michaelom Condreyjem, veteranom gaming industrije koji je kao bivši direktor studija Visceral Games stvorio serijal Dead Space, ali je i kao suosnivač studija Sledgehammer Games radio na brojnim igrama serijala Call of Duty kao što su WWII, Advanced Warfare i Modern Warfare 3.

Sada, godinu dana kasnije, 2K je konačno objavio novi naziv njihovog studija, a to ime glasi 31st Union. Ništa spektakularno, no ono što je interesantno je da studio još od prošle godine naporno radi na svojoj prvoj i zasad još uvijek nenajavljenoj te navodno iznimno ambicioznoj igri s kojom planiraju pokoriti svijet i stvoriti “duboku povezanost sa strastvenim fanovima”.

Na slici lijevo: Michael Condrey, direktor 2K-ovog studija 31st Union. Na slici desno: Glen Schofield, koji je prošle godine pod PUBG Corpom također osnovao novi studio. Obojica su tvorci Dead Spacea, a kasnije su i zajednički osnovali Sledgehammer Games te radili na igrama Call of Duty

31st Union je imao sjajan početak sa strastvenim i talentiranim timom, dobronamjernom kulturom koja zagovara inkluzivnost i reprezentativnost i to uz ambiciozni i inspirativni novi IP oko kojega smo ekstremno uzbuđeni“, u novom obraćanju javnosti istaknuo je direktor studija Michael Condrey. Iako o samoj igri nisu rekli ništa konkretno, voditelj strategije Tyler Michaud bacio je mali hint: “Stvaramo razvojno okruženje fokusirano na jedan jedini novi IP u kojemu je strast u središtu svega. Vjerujemo da su raznovrsne perspektive i iskustva ključni pri stvaranju ovog istinski globalnog  zabavnog iskustva“.

Mi nismo sigurni što bi to točno značilo i kakva bi to igra mogla biti s obzirom na rečeno, no nekako nam ključne riječi kao što su fokus na jedan jedini IP, zatim “raznovrsne perspektive i iskustva” te “globalno zabavno iskustvo” daju naslutiti da će to biti nekakva live service multiplayer igra na koju će se studio moći fokusirati i poboljšavati ju godinama te pumpati u nju sadržaj koji će privlačiti igrače kroz duži period vremena.

Ovu pretpostavku dodatno podupire i gore spomenuti citat o “inkluzivnosti” i “reprezentativnosti“, što bi se moglo protumačiti kao rad na raznolikom setu likova, nešto što uspješno čine Blizzardov Overwatch ili Respawnov Apex Legends. Hoće li to zaista biti tako ili smo potpuno “mašili fudbal”, ostaje vidjeti, no svakako to uzmite sa zrnom soli, jer to je samo naša trenutna pretpostavka na osnovu nekoliko “buzz riječi”.

Uskoro očekujemo više službenih informacija vezanih uz samu igru.