PlayerUnknown’s Battlegrounds je postala najpopularnija igra na Steamu samo nekoliko mjeseci nakon izlaska u ožujku prošle godine, i od tada broj igrača nije prestajao rasti. Ostale igre obično dobiju drukčiji tretman, s padom igrača nakon tjedna njihovog izlaska. PUBG je jedina nova igra koja je konstantno rasla.

Prvi put od prošlog ožujka, broj igrača se smanjio, i to za 1.74%, kako kažu Steam Chartovi. Sergey Galyonkin, menadžer SteamSpy-ja, krajem prosinca je rekao da je rast igre u Kini prestao, a njena popularnost u toj regiji bila je ključna za ogroman uspjeh.

Tipično je za PUBG bilo da svaki mjesec dobije porast igrača za oko 60%,  što se s prosinca na siječanj smanjilo na 10%, i sada na blagi pad.

Jedan od razloga za pad mogao bi biti odluka PUBG Corpa da dodatno ojača svoje alate protiv varanja, što je rezultiralo trajnim zabranama. Fortnite bi također mogao biti razlog, jer je njegov Battle Royale mode dosegao veliku popularnost prošli mjesec, čak s time da nije dostupan u Kini.