Američka publika nije mu osobito sklona, a kritičari su ga dočekali na nož, no film Warcraft bez većih je problema postao najuspješnija filmska adaptacija neke igre u povijesti. Ponajviše zahvaljujući kineskom tržištu film je u dva tjedna od početka prikazivanja ostvario prihode od 378 milijuna američkih dolara. Dosadašnji rekorder bio je film Prince of Persia koji je u istom vremenu ostvario prihode od 336 milijuna dolara.

Ako u obzir uzmemo da je budžet za snimanje filma bio oko 160 milijuna dolara, te velikodušno pretpostavimo da je u marketing uloženo još toliko, Warcraft je već profitabilan.

Prikazivanje Warcrafta u SAD-u je počelo 10. lipnja, dok je film na ostala područja stigao dan ranije. Korisnici IMDB-a filmu su dodijelili prosječnu ocjenu 7,6/10, dok je kritika znatno oštrija. Na Metacriticu film nosi svega 32/100, dok je na Rotten Tommatoesu zapeo na svega 29%.