Razvojni studiji nerijetko se, u pripremi svojih projekata, vole osloniti na ljubav gamera prema brodovima s jedrima, manevriranju u plovidbi i posebice pomorskoj borbi. Ponekad se pitamo je li ta sklonost pretjerana, odnosno jesmo li zaista toliko željni igara sa specifičnim (da ne kažemo usporenim) stilom upravljanja i akcije, ili je želja djelomično fiktivna i produkt naše mašte kojoj jako odgovara zamišljati vjetar u kosi, zvuk napetih jedara i moćnih topovskih kugli koje lete iznad nas. U konačnici, možda uopće nije do naših želja već je tržište ponekad prepunjeno igrama koje nisu uspjele u svojoj namjeri uvesti igrače u svoj svijet, u ovom slučaju zahtjevan svijet u kojem je iznimno malen prostor tolerancije greške u ispravnoj izvedbi dinamike borbe i kontrola.
Mali nezavisni studio Ticking Clock Games, kojeg su osnovali trojica developera, očigledno ima vjeru kako može uspješno izbalansirati spomenutu dinamiku i kontrole te učiniti iskustvo igranja svoje igre Void Sails zabavnim, pa i djelomično posebnim. Jer svoje brodove smješta u zrak, točnije kozmos kroz koji ćemo “ploviti” u potrazi za svojim nestalim ocem. U toj potrazi donosit ćemo razne odluke i oblikovati svoju priču dok otkrivamo tajne Eldritcha koje čuva Inkvizicija. Drugim riječima, radi se o akcijskoj RPG avanturi u kojoj ćemo leteće brodove s jedrima koristiti u svakoj interakciji s okolinom, bilo da istražujemo ili se borimo s nepoznatim spodobama.
Istraživanje misterioznih svjetova, skupljanje okultnih artefakata, nadograđivanje svojeg broda i suprotstavljanje neprijateljskim silama dok upoznajemo jedinstvene likove i oblikujemo priču svojim izborima najavljeno je za 1. svibnja, kada Void Sails dolazi na Steam.