Prošlo je godinu dana otkako je Ninja Theory (Hellblade: Senua’s Sacrifice, Heavenly Sword, Enslaved: Odyssey to the West, DmC: Devil May Cry, Bleeding Edge) najavio svoju iduću igru kodnog naziva Project: Mara putem prve epizode razvojnih dnevnika u video formatu. U međuvremenu je tijekom 2020. godine izašla i druga epizoda, a danas objavljena treća epizoda daje nam novi uvid u proces izrade te igre.
Ninja Theory, kako kažu u videu, za izradu ove igre koristi raznolike napredne tehnike i alate kako bi vjerno prenio stvarnost i tako stvorio igru s najambicioznijim i najrealističnijim settingom dosad. Podsjećamo, Project: Mara utemeljen je u stvarnoj reprezentaciji mentalnog terora, a imat će samo jednog lika – protagonisticu koju ponovno utjelovljuje Melina Juergens koja je glumila i Senuu.
Čitava igra, kako u novom videu kaže šef kreative Tameem Antoniades iz Ninja Theoryja, odvija se na jednoj jedinoj lokaciji – u stanu koji postoji u stvarnosti i kojega je tim digitalno rekreirao u potpunosti. Novi razvojni dnevnik, iako ne nudi gotovo nikakve novosti o samoj igri, daje nam interesantan uvid u alate koje je studio koristio kako bi digitalna verzija stana izgledala što stvarnije.
Osim rada na igri Project: Mara, Ninja Theory paralelno radi i na očekivanom nastavku Hellbladea, koji nosi naziv Senua’s Saga: Hellblade II, a originalno je najavljen još u prosincu 2019. godine.