The Run: Got Next najavljen je prije nekoliko dana a u međuvremenu smo od autora igre saznali neke novosti koje daju jasniju sliku o kakvoj arkadnoj košarci se radi. S tekmama tri protiv tri i naglaskom na razvoj likova, glavni uzor za dizajn igrivosti, po riječima Scott Probsta u intervjuu za GamesIndustry.biz, je igra iz 2003. godine NBA Street Vol. 2. Probst je inače bivši generalni direktor Visceral Gamesa u vlasništvu EA-a (Dead Space 2 i 3), a s Mike Youngom, koji je posljednjih deset godina radio kao kreativni direktor na serijalu Madden, osnovali su Play by Play Studios.

I dok Mike ima iskustva sa sportskim igrama, k tome je radio i na serijalu NBA Street (sva četiri izdanja), Probst u svom dugogodišnjem radu na raznim igrama još nije iskusio tu čar, ali se, kako kaže, rado sjeća igara poput SSX-a odnosno upravo NBA Streeta. Kaže kako se njihov novi studio tek treba dokazati kao sposoban proizvesti zabavnu sportsku igru te je primijetio kako je inače dobar način smanjiti rizik kod izrade sportskih igara tako da ih se licencira. Što jednim dijelom i pokazuje kako Probst razmišlja u svojoj ulozi CEO-a Play by Play Studiosa. 

Mike je pak kreativni direktor, i u zanimljivom intervjuu, kojeg svakako preporučujemo da pročitate cijelog, često govori o dizajnerskim i kreativnim odlukama kojima žele stremiti u razvoju svoje igre. A iskoristio je i jedno zgodno opažanje u navikama igranja sportskih igara svog sina i njegovih prijatelja za bolji opis onoga što oni žele postići s igrom The Run: Got Next. Naime, rekao je kako je njegov sin veliki gamer te da voli igrati Madden i NBA 2K, ali solo. Potom će on i njegovi prijatelji telefonski razgovarati jedni s drugima o tome što rade u svom franšiznom modu kojeg igraju, ali onda kada žele igrati međusobno, moraju ići na igru ​​kao što je Fortnite.

The Run: Got Next se očekuje 2025. godine, a najavljene platforme su PlayStation 5, Xbox Series X|S i PC.