Ekipa iz Night Dive Studiosa potvrdila je kako njihov System Shock remaster ipak neće biti temeljen na popularnom engineu Unity. Sve na čemu je tim dosad radio prebačeno je na Unreal Engine 4, a sve zbog toga što Unity nije bio dovoljno moćan.
„Znam da ovo izgleda kao riskantan potez, u neku ruku i jest, no umanjili smo ovaj rizik ovako ranim prelaskom na novi engine.“ – objasnio je Night Dive Studiosov Jason Fader.
„Poslušali smo želje igrača i čini se kako im je dolazak igre na konzole bio vrlo važan. Proučili smo što sve na konzolama možemo ostvariti u Unityju i što želimo napraviti po pitanju vizualne kvalitete i performansi. Unity je odličan engine, no u jednom nam je trenutku postalo jasno kako moramo odabrati engine koji više odgovara onome što želimo postići.“ – rekao je Fader.
Paralelno s potvrdom da će System Shock ipak biti temeljen na novom engineu razvojni je tim objavio novi pre-alpha trailer u kojem možete proučiti kako igra izgleda u Unrealu 4.