Nastavno na informacije od kolovoza, kada smo saznali da će Halo Infinite multiplayer komponenta biti potpuno besplatna svima, Microsoft je još tada dao naslutiti da bi kampanja i multiplayer mogli izaći zasebno, a sada se čini da bi to zaista mogao biti slučaj.
Informacije o potencijalnom razdvajanju i zasebnom izlasku Halo Infinite singleplayer kampanje i multiplayer komponente dolaze od samog šefa Xboxa Phila Spencera, koji je u intervjuu za portal Kotaku obznanio da Microsoft i razvojni studio 343 Industries i dalje razmatraju tu ideju.
Spencer je istaknuo i da će ultimativnu odluku o tome donijeti sami razvojni studio, odnosno Bonnie Ross, voditeljica studija 343 Industries i korporativna potpredsjednica “obitelji” Xbox Game Studios, no da ta odluka nije nimalo laka, s obzirom da se Microsoft i 343 Industries žele pobrinuti da “igrači po izlasku igre dobiju pravo Halo iskustvo”.
Podsjećamo, pitanje o razdvajanju singleplayer i multiplayer komponente dodatno je škakljivo, s obzirom na to da je Halo Infinite ovoga kolovoza odgođen na 2021. godinu, nakon što se jako dugo vjerovalo da će biti launch naslov za next-gen konzolu Xbox Series X/S kao jedan od najprepoznatljivijih i najpopularnijih Microsoftovih serijala.
U intervjuu za Kotaku, Phil Spencer se dotaknuo i nedavno obznanjene gigantske kupnje kompletne kompanije ZeniMax i njezine podružnice Bethesda te svih njezinih igara, serijala i franšiza, o čemu smo više pisali krajem rujna na ovome linku, a kompletni Kotakuov intervju i informacije o potencijalnom razdvajanju izlaska Halo Infinite singleplayer kampanje i multiplayer komponente možete pročitati ovdje.
Halo Infinite u ovom trenutku i dalje nema službeni datum izlaska, osim što znamo da izlazi tijekom 2021. za PC, Xbox One i Xbox Series X/S.