O da, naslov s uskličnikom je ponekad nužan. Zbog neskrivene ljubavi redakcije prema žanru point’n’click avantura ali još više zbog uzbuđenja što je otkriveno kako Revolution Software, na čelu s legendarnim Charlesom Cecilom i plejadom sjajnih autora, rade na šestom izdanju ovog kultnog serijala koji donosi i novitet u prikazu, kao i smjesu sastojaka priče koja na papiru tako dobro miriše i podsjeća upravo na ono što je Broken Sword učinio posebnim serijalom. I to nije sve, no nastavimo u hladnom, informacijskom tonu (not!).

Zapravo, stižu dva nova Broken Sworda

Nije veliko iznenađenje da je iskorišten sajam gamescom, u Njemačkoj, koja je kolijevka avantura i ima veliki broj ljubitelja žanra, kako bi se najavile novosti oko serijala Broken Sword. Učinjeno je to na Microsoftovom Xbox Showcaseu u sklopu sajma. Tako smo saznali da je u razvoju sasvim novo izdanje igre serijala, ali i reizdanje prve igre serijala koju smo igrali na originalnom PlayStationu prije skoro 27 godina. 

Broken Sword – Parzival’s Stone

…tako je potpuno nova avantura u serijalu i u razvoju je za konzole, računala i mobitele (Revolution Software je jedan od rijetkih studija koji eksperimentira s raznim platformama i servisima, i čini to uspješno, a mobiteli i tableti su se odavno pokazali kao dobro rješenje za ovaj žanr). George i Nico ponovno se ujedinjuju, a kratki opis nove avanture koja uključuje zastrašujuću zavjeru, nacističke lovce na blago, brutalnu srednjovjekovnu povijest i kvantnu fiziku zvuči kao točno ona smjesa elemenata potrebnih za novu igru serijala. Fanovi serijala već u prvim sekundama trailera prepoznat će jedinstveni štimung bilo koje BS igre s Georgeovom uvodnom naracijom, ambijentalnom glazbom, zvukovima prirode i nježnim kadriranjem lokacije koje su oduvijek bile važan dio uspjeha serijala. Iz studija najavljuju: “jedinstveni ‘super 2D’ grafički stil koji nudi zapanjujuće ručno crtane pozadine, primijenjene na 3D geometriju koja donosi vizualni stil, u visokoj rezoluciji, ali uz fleksibilnost za stvaranje nevjerojatne kinematografije koja je moguća samo u 3D-u“.

George i Nico istražujući drevni rukopis naći će se uvučeni u zastrašujuću zavjeru… Jap, ne znaju oni drukčije, ali vole to što rade

Nemilosrdni tehnološki poduzetnici, korumpirane vladine agencije i globalne energetske korporacije vrijedne milijarde dolara nasuprot George i Nico koji su (opet) jedina nada za spas cijelog svijeta od Armagedona

Broken Sword – Shadow of the Templars: Reforged

…pak je 4K reinvencija prve igre Broken Sword, u razvoju za konzole, računala i mobitele koja se očekuje početkom 2024. Ideja ovog reizdanja je poboljšati sve ono što obožavatelji vole bez gubitka temeljnog šarma koji je igri osigurao titulu klasika žanra ali i avantura općenito. Logično je očekivati kako nije rađena samo za nas nostalgičare i fanove, nego i za pridošlice koji bi tako na najbolji način mogu doživjeti prvo poglavlje u serijalu. 

Pariz – tamo gdje je sve počelo i gdje se George prvi put našao umotan u tajanstveno putovanje puno spletki i opasnosti

Ah, Shadow of the Templars… avantura koja počinje s običnim šahtom a obuhvaća cijeli svijet, egzotične lokacije, drevne misterije i mračnu zavjeru, a sve u težnji otkriti tajne Vitezova templara… Klasik!

Ovo je početak onoga što zovemo ‘Renesansa Broken Sworda,” rekao je Charles Cecil, osnivač i izvršni direktor Revolution Softwarea. “S igrama Parzival’s Stone i Shadow of the Templars: Reforged, dajemo veliku, hrabru i opsežnu ponudu ne samo onima koji su prije bili u koži Georgea i Nicoe i željni su nove avanture, nego i ljudima koji nikada nisu ni čuli za serijal. Kao i kod svih igara Broken Sword, oba naslova postoje kao nezavisne avanture bez potrebnog predznanja, no, naravno, za one koji su uložili u svijet koji smo stvorili postoji mnogo toga za otkriti ‘ispod površine’.