Igara 2D platformer žanra je u moderno doba je relativno sve manje, barem onih kvalitetnih . S obzirom na to da su developeri u slučaju 2D platform igara dosta ograničeni prostorom i pristupom igranju, trud za stvoriti nešto inovativno i iole igrivo pored svega što već na tržištu postoji, mora bivati prisutan u izobilju. Ako je potrebno, čak i zakoračiti u domenu progresivnih hibrida, odnosno igara koje utjelovljavaju ogromnu količinu žanrova u jednom paketu. U StickyBots slučaju postojeće mehanike ga ne čine baš progresivnim hibridom, ali dovoljno je raznolik da vam zagolica maštu. Kreativnosti zaista ne fali i to je onaj adut koji ga izdvaja iz mase.
Upravljate robotom kojem glavni cilj preživjeti, ili nadživjeti ostale. Kada kažemo preživjeti, mislimo na single player mod, koji u svojoj velikoj većini podsjeća na platformere modernog doba poput Super Meat Boya ili Fenix Ragea. Možda trunku manje dinamičan ali definitivno ništa manje izazovan.
StickyBots predstavlja osvježenje platform shooter žanra svojom dinamikom i pristupom implementira klasičan platformer pristup, izazovne prepreke i nivoe pažljivo osmišljene da vam jednako pokidaju živce te da vas kvalitetno nagrade za svako postignuće. Pored platformer pristupa, naravno, implementira 2D shooter mehaniku kao dodatak. Za malo one tvrđih živaca, kontroler ima apsolutnu podršku, međutim čak i developeri preporučuju igranje mišem i tipkovnicom. Oni valjda znaju bolje, valjda. Rješavanjem nivoa, skupljanjem svemirskih medvjedića, ubijanjem svemirskih nemani upitnog karaktera te zaobilaženjem raznih prepreka ostvarujete napredak kroz igru. Ono što StickyBots zaista izdvaja iz hrpe ostalih platform shootera, jeste mehanika hodanja po plafonu i zidovima. Dakle u pravom smislu riječi ljepljivi roboti. Navedena mehanika dodatno komplicira ali i podiže nivo mogućnosti napretka kroz okruženje. Dodatnu pomoć dobivate oklopima, odnosno uniformama, koje vam daju posebne sposobnosti. Na raspolaganju su trenutno pet različitih uniformi, svaka s posebnim sposobnostima i naglašenim atributima, kao što su trostruki skok (u odnosu na početni dvostruki), lebdenje, ninja dash itd. Pored toga svaka odora donosi različite napade. Ostavljamo vam da otkrijete sami ostatak sposobnosti. Mislim, u jednom trenutku možete bivati ninja sa sačmaricom, eto toliko… Uniforme su rasprostranjene na različitim mjestima, najčešće ovisno o nivou kojem trenutno igrate i intenzitetu prepreka.
Pored single player moda, tu je multiplayer podrška. Multiplayer mod je kompletno drukčija priča. Više nije cilj puko preživljavanje, nego i apsolutna dominacija. Okruženje više ne predstavlja samo poligon s preprekama nego se pretvara u borbenu arenu. U jednoj areni moguće je igrati do deset igrača istovremeno. Šanse za preživljavanje su postale višestruko manje, tako da zaboravite da ste išta naučili igrajući single player mod iz razloga jer ista pravila više ne vrijede. Sve što ste naučili sada morate apsolvirati kako bi izašli kao pobjednik. predstavljena mehanika multiplayera je adaptacija poznatog “capture the flag moda” s dodatnim zavrzlamama u zaista prostornim arenama. Očekujemo više modova u budućnosti. Kako su serveri trenutnoj fazi igre relativno prazni, veći doživljaj igre ćete ostvariti u modu za jednog igrača, ali se zabaviti mnogo više igrajući protiv drugih.
Developer tvrdi kako su mu inspiracije, među ostalima, bile igre Soltad, Abuse i Quake. Reference su definitivno postojane s obzirom na to da su u pitanju zaista stariji naslovi, no to ne umanjuje vrijednost
StickyBots izlazi u Early Access fazi, te mu se ne može suditi o kvaliteti s obzirom na tu činjenicu. Zabave definitivno ne fali, ali očekujemo mnogo više sadržaja u finalnoj verziji.
Možete ga wishlistati te čekati službeni datum izlaska Early Accessa 16.11. (sutra)