Square Enix, japanska tvrtka poznata kao izdavač Final Fantasyja, Tomb Raidera, Deus Exa i mnogih drugih serijala u budućnosti bi se mogla okrenuti sustavu direktnog financiranja za jezičnu i sadržajnu lokalizaciju svojih igara. Njemački portal Gamefront.de intervjuirao je Phila Rogersa, šefa Square Enix Europea, te pitao smatra li da bi se u budućnosti mogli okrenuti crowdfundingu kao izvoru financiranja lokalizacija. Rogers je potvrdio: “To mi se čini kao zanimljiva ideja […] mislim da bi se to partnerstvo moglo izgraditi na vrlo prirodan način.” To svakako ne bi bio prvi put da se velika tvrtka okreće crowdfundingu, a upravo je lokalizacija igara bila jedan od pionirskih pokušaja crowdfundinga putem interneta. O tome svjedoči uspjeh projekta Operation Rainfall, koji je još 2011. počeo koristiti snagu masovnog lobiranja kako bi se japanske RPG igre izdale na području SAD-a.

Lokalizacija igara već je dugo goruće pitanje za tvrtke sa sjedištem u Japanu, u prvom redu za Nintendove naslove koji su rezervirani isključivo za japansko tržište. Square Enix tek povremeno izdaje naslove isključivo na japanskom jeziku, ali širenje jezične lokalizacije moglo bi značiti da bi u budućnosti postojale opcije za mnogo veći broj svjetskih jezika, pa tako i hrvatski. Naravno, pod uvjetom da nas ima dovoljno koji bi takvo što htjeli platiti.

Project Setsuna

Project Setsuna primjer je igre Square Enixa koja se proizvodi prvo za japansko, a tek onda svjetsko tržište