Shadow of the Tomb Raider će, po svemu sudeći, imati prilično ekstenzivan alat za podešavanje težine igre s kojim će si igrači moći dodatno personalizirati iskustvo igre.
Što će sa sobom donijeti nove promjene? Odgovor leži u tome da će Eidos Montreal postaviti novi standard za akcijske avanture iz trećeg lica i ponuditi nešto novo.
U suštini, Shadow of the Tomb Raider omogućit će vam da podesite težinu svakog od tri najvažnija gameplay elementa zasebno, a to su borba, zagonetke i istraživanje. Kako će to izgledati u praksi možete vidjeti u slici u nastavku:
Dakle, postoje četiri moda za svaki aspekt gameplaya, a to su easy, normal, hard i Deadly Obsession koji će obuhvaćati sva tri aspekta. Tako npr. možete staviti da vam borba bude teža ako ste više akcijski orijentirani i da vam aspekt istraživanja bude lagan kako biste uvijek znali gdje morate ići.
Puzzleovi isto tako mogu biti znatno olakšani, ali isto tako i otežani. Ako stavite puzzleove na ‘easy’ Lari će se jasno pojaviti naputci što mora napraviti kako bi ju uspješno riješila te će se predmeti koji su potrebni da Lara riješi puzzle biti jasno označeni pomoću njezine sposobnosti ”Survival Instincts”. S druge strane, ako stavite na ‘hard’, ništa vam neće biti pojašnjeno i prikazano, a oni puzzleovi koji će zahtijevati vremensku preciznost i točnost će biti nešto teži.