Poznata američka kompanija za istraživanje tržišta The NPD Group sredinom veljače ove godine objavila je članak i istraživanje o utjecaju The Witchera na cjelokupnu industriju zabave. Primijetili su da je izlaskom Netflixove serije The Witcher, prodaja treće igre istoimenog popularnog naslova poljskog razvojnog studija CD Projekt RED skočila za više od 500%, a porast prodaje zabilježio je i serijal romana The Witcher, poljskog autora Andrzeja Sapkowskog.
Tri mjeseca kasnije, službeni Twitter profil serijala The Witcher objavio je nove podatke koji govore da se više od 50 milijuna avanturistički nastrojenih igrača pridružilo Geraltu na njegovom putovanju od Kaer Morhena do Vizima, preko Flotsama i Vergena do Velena, Novigrada, Skellige Islesa i Toussainta, ali i mnoštva drugih mjesta na ogromnoj karti igara Witcher.
Vjerujemo da ova brojka od više od 50 milijuna prodajnih kopija cjelokupnog serijala nije i završna brojka, pogotovo ako uzmemo u obzir da nas “relativno uskoro” očekuje i druga sezona serije The Witcher, a CD Projekt RED nedavno je obećao i novu igru serijala.
Over 50 million adventurers joined Geralt on his journey from Kaer Morhen to Vizima, through Flotsam and Vergen, Velen and Novigrad to Skellige Isles and Toussaint, and many, many more places, time and time again…
— The Witcher (@witchergame) May 28, 2020
Thank you and may we meet on the path again! ⚔️ pic.twitter.com/cZwOup9CEc