Već je svima jasno da glavni adut Microsofta u sferi gaminga nisu isključivo hardver i same konzole, kao što su nadolazeći Xbox Series X i S, već ponuda igara i usluge koje nude, posebice njihov odlični pretplatnički servis Xbox Game Pass, koji već neko vrijeme te naročito u izrazito bliskoj budućnosti nudi sve bolji i kvalitetniji sadržaj na konzoli, ali i na PC-ju.

Primjerice, tek od nedavno u sklopu same pretplate na Game Pass Ultimate ubačena je i streaming gaming usluga xCloud (koja u ovom trenutku vrijedi samo za streamanje igara na mobilne uređaje, ali početkom ovoga mjeseca saznali smo da Microsoft planira proširiti uslugu na PC i konzole, čime bi napokon postao direktna i prava konkurencija Google Stadiji). Također, na servis stiže sve više i više igara, što će uskoro uključivati apsolutno sve nadolazeće first-party igre na kojima radi čak 23 studija iz obitelji Xbox Game Studios, kao i sve buduće igre Bethesde (više o Microsoftovoj kupnji Bethesde na ovome linku).

Upravo zato posljednjih mjeseci šire se rasprave i bojazan da bi Microsoft u bliskoj budućnosti mogao povisiti cijenu pretplatničkog servisa Xbox Game Pass, no to je sada službeno opovrgnuo sami šef Xboxa Phil Spencer u novoj epizodi podcasta DroppedFrames, ističući kako Microsoft vjeruje da je Game Pass u potpunosti održiv s trenutnom cijenom.

Spencer tako ističe da su svjesni da se igrači boje poskupljenja, ističući kako su ga o povećanju cijena pitali i brojni developeri, koji brinu o dugoročnim planovima Microsofta i Game Passa, postavljajući pitanje je li ovo sve samo plan da osiguraju hrpu igrača i onda podignu cijene.

“Ne postoji plan da napravimo nešto takvo poput povećanja cijena. Volimo ono što Game Pass nudi danas i u poslovnom smislu potpuno je održiv ovakav kakav je, i to zaista mislim”, istaknuo je Spencer.

Podsjetimo se, krajem rujna prenijeli smo vijest da Game Pass sada broji više od 15 milijuna korisnika te da je u posljednjih pet mjeseci ostvario porast pretplatnika od čak 50%, no Microsoft i Xbox generalno u posljednje vrijeme donose odlične odluke i igrače stavljaju na prvo mjesto (što i jest njihova krilatica), stoga je logično da se mnogi boje da će ih iza ugla dočekati negativna vijest poput povećanja cijene Game Passa. No, ako je vjerovati Spenceru, zasada o tome ipak nema govora.