Sparks of Hope nije mala igra, ali ako ste ga u potpunosti istražili od jesenskog izlaska – dobra vijest: prvi DLC je stigao! A za one koji originalnu igru još nisu probali, došao je i free demo koji možete skinuti na Switch eShopu.

Tower of Doom je tek nekoliko dodatnih misija za osnovnu igru, da nam održi interes do ″pravog″ DLC-a koji dolazi na ljeto

Tower of Doom prvi je od tri najavljena DLC paketa za Sparks of Hope, a čini nam se i najmanje inovativan. Dok bi u trećem DLC-u, najavljenom za kraj godine, trebali dobiti sasvim novu avanturu u kojoj Rabbid Mario i Rabbid Peach udružuju snage s Raymanom, sada smo dobili tek set novih levela za iste stare likove. U redu, ima tu i neka priča o misterioznom tornju i njegovoj simpatičnoj gospodarici, ali u srži igrate seriju misija s malom mogućnošću odabira njihovog redoslijeda. Kao i u osnovnoj igri, i ovdje likove otključavate kako napredujete, te razvijate njihove sposobnosti već poznatim mehanikama. Doduše, meni osobno istraživanje svijeta koje je Sparks of Hope donio nije bilo posebno privlačno, pa ne mogu reći da me njegovo odsustvo posebno razočaralo. No oni koji žele nešto više od borbe neće biti oduševljeni.

Mali snack

Same misije su također vrlo standardne: morate ubiti toliko protivnika, preživjeti određeno vrijeme i slično, kao i u osnovnoj igri. Jedini novitet je da na kraju misije imate bonus mini-igru u kojoj u ograničenom vremenu morate sakupiti što više novčića. Sveukupno, desetak ili nešto više levela koje Tower of Doom donosi, s dodatnim razinama težine koje se otključavaju kad ih završite, iskusniji igrali Sparks of Hope preletjet će u jednom vikendu. To je tek mali snack, pa vjerojatno zato ovaj DLC i nije moguće kupiti zasebno, nego samo kao dio Season Passa. Dva dodatna DLC-a, koji stižu sredinom i krajem godine, trebali bi biti mnogo sadržajniji, a moći će se kupiti i zasebno.

MINI-IGRA Sakupljanja novčića zabavna je kad ju igrate prvi puta

UOBIČAJENE MISIJE slične su brojnim ″redovnim″ misijama iz osnovne igre.

OGRANIČENI IZBOR Obično, na svakom katu tornja, imate po dva levela na izbor