Teško je vjerovati da je prvi Mario + Rabbids izašao prije čak pet godina. Strategija na poteze šarenija i veselija od gotovo svih koje smo do tada zaigrali, s konceptom likova čije se sposobnosti divno nadopunjavaju a koji je kasnije do perfekcije doveo Into the Breach, bio je to u isto vrijeme i jedan od najneočekivanijih kreativnih mash-upa i potpuno originalna igra koja bi izvrsno funkcionirala i bez Maria i Rabbidsa.
Više opcija i slobode
Nastavak koji smo čekali eto čak pet godina donio je u srži isti koncept, ali s puno noviteta. Osnova igre i dalje je borba na poteze u kojoj vodite tim sastavljen od kultnih Nintendovih heroja te njihovih Rabbids verzija. Ako niste igrali prvi dio, nemojte pogriješiti i očekivati nezanimljive budalaste kvazizečeve – Rabbids Mario, Rabbid Luigi i Rabbid Peach neki su od najkarizmatičnijih likova koje smo imali prilike upoznati, svaki vrlo posebne karakterizacije i specifičnog načina ponašanja. Naravno humor se podrazumijeva.
Taktička borba još uvijek je vrhunska, ali dojma smo kako je kvazi-istraživanje s premalo novih ideja

Luigi je najsimpatičniji snajperist kojeg smo upoznali – držite ga podalje od akcije jer nanosi više štete što je više udaljen od protivnika
Izazovno ali ne previše
Generalno, na srednjoj razini težine, izazov raste polako, i prvi svijet je tek uigravanje. Možda je stvar u tome da Kingdom Battle dugo nismo ponovno zaigrali, a možda je stvar u svim dodatnim opcijama – ali Sparks of Hope čini nam se nešto lakši.
Priča o borbi protiv Tmine nije posebno originalna, ali pruža osnovicu za posjećivanje raznolikih svjetova

Kretanje bez predefiniranih polja daje osjećaj slobode u pozicioniranju
Pravi nastavak
Kao kompletan paket, Sparks of Hope je vrlo dobar iako ne i odličan. Borba je izvrsno osmišljena i izbalansirana, s različitim osobinama koje se međusobno isprepliću i omogućuju da od više likova složite vrhunski ubojitu kombinaciju. Priča je nezanimljiva i nebitna, no sami likovi su humoristični i slatki te ćete ih brzo zavoljeti (ili nastaviti voljeti ako ste igrali Kingdom Battle). S druge strane, lutanje svjetovima između bitaka pomalo je dosadno, malo smo žalosni što više nema kooperativnih levela, a količina opcija i mogućnosti razvoja likova je toliko da smo u nekim slučajevima ipak posegnuli za opcijom automatizacije. No, snaga pozitivnih elemenata daleko nadmašuje minorne razloge za prigovaranje pa igru možemo srdačno preporučiti fanovima prvog dijela kao i svim drugim ljubiteljima strategija na poteze.

Bitke sa specijalnim pravilima – ovdje protiv neranjivih goombi s loncima na glavama – unose dobrodošlu raznolikost

Svi svjetovi su na početku sumorni i mračni a otkrivaju svoju ljepotu tek kad pobijedite Tminu

Istraživanje i rješavanje “zagonetki“ je najmanje zanimljiv dio igre

Timski skokovi su koncept koji se na početku čini nebitan ali kasnije ćete shvatiti njegovu vrijednost

Svaka mapa obiluje misijama a kad pobijedite bossa otključavaju se i dodatne

Možda u borbi i nije najkorisnija, ali Rabbid Peach je najkarizmatičniji lik

Nemojte automatizirati razvoj vještina jer neke su definitivno prioritet – što automatika ne prepoznaje