Dugotrajna priča Destinyja 2 o borbi između Svjetla i Tame konačno je dobila svoje posljednje poglavlje u velikoj ekspanziji The Final Shape. Borba s (trenutno) ultimativnim zlom zvanim The Witness kulminirala je u srcu Travelera – iliti ga one ogromne bijele božanske kugle koja je pružala centralni misterij Bungiejevog MMO-a. U interesu potpune transparentnosti, s Destinyjem 2 smo zapravo uvijek imali toplo-hladni odnos – igrali smo ga po izlasku tamo 2017. godine, no tek nas je prethodna ekspanzija Lightfall konkretnije vratila igri – što će reći da smo između toga propustili značajne komadiće priče koje smo potom krenuli spajati igrajući ekspanzije naknadno. Destiny 2 je mamut od igre s hrpom konstantno rotirajućih ideja dizajna i promjena koje dolazi uz tako dugovječan live service te je, ako pokušavate ući u igru, sve puno lakše s vodičima. Pa ćemo zato retroaktivno zahvaliti članovima naše Discord zajednice (znate tko ste) što su prije godinu dana bile naše šerpe na planini Destinyja 2, vodile nas kroz čari raidova, tamnica i svih “administrativnih” stvari koje su nam značajno olakšale život. I na kraju krajeva, zbog njih smo otkrili da je Bergusian Night najljepši shader u igri. Svi koji igraju Destiny 2 znaju da je dobar Fireteam mjerilo uspjeha, a mi smo imali, odnosno imamo, najbolji.
Linearniji pristup
Za razliku od prethodnih ekspanzija koje bi odmah po završetku uvodne misije otvorile novo područje (poput Neptuna u Lighfallu) te potaknule istraživanje koje donose patrole i dodatan sadržaj, glavni fokus The Final Shapea je na linearnoj kampanji koja priča priču o posljednjem sukobu s The Witnessom. Taj linearniji pristup, koji i sam Bungie kaže da je bolje iskusiti odjednom i ne prekidati ga odlaskom u Toranj ili igranjem drugog sadržaja, lijepo nas vodi u sve zanimljivija i psihodeličnija područja kako se približavamo velikom obračunu. Nova oružja su izuzetno zabavna i razorna, a ako moramo izabrati svog favorita onda je to pištoljčina zvana The Call
Vidjeli smo ga u traileru povodom najave i opet je lijepo čuti glas Nathana Filliona kao Caydea-6 – svima omiljenog Guardiana koji je skončao tijekom ekspanzije Forsaken. Velika promjena vidljiva je i kod Zavale, i tu ne mislimo samo na promjenu glasovnog glumca nakon smrti velikog Lancea Reddicka. Legendarni Keith David je odličan kao Zavala, tim više jer donosi jednu novu notu koje ne vidjesmo često u prethodnim ekspanzijama. Stoički Zavala, na kojeg se svi uvijek mogu pouzdati, je nakon svog susreta s Witnessom postao neoprezniji, ljući i naprosto čovjek slomljen uspomenama života koji mu je oduzet. I dok je Keith David zaista izvrsno odradio svoj posao, za fanove Destinyja 2 uvijek će nekako ostati žal što je Reddick preminuo prije nego je uspio dovršiti ulogu koja mu je, između ostalih, obilježila karijeru. Previše spojlera nećemo bacati ovdje, no drago nam je što je posljednji “hoorah” na Witnessa u sklopu novog raida Salvation Edge. Nismo ga prešli, niti pokušali prijeći u cijelosti budući da moramo još grindati i istraživati novu potklasu za svog Titana, no po onome što se priča online – radi se o možda najizazovnijem raidu kojeg je Bungie smislio. Jednog dana, Svjedoče. Jednog dana.
Prismatic potklasa i novi zanimljivi smjer
Prije nego se dotaknemo nove klase Prismatic, naprosto moramo spomenuti koliko nas je ugodno iznenadio (i ponekad nam popio živce na slamčicu) novi smjer dizajna igrivosti tijekom kampanje. Naime, umjesto klasične pucačke galerije tijekom kojih uništavate skoro pa beskonačni broj neprijatelja dok jednostavno prestanu dolaziti, The Final Shape je uveo puno blaže oblike raid mehanika tijekom svojih misija. Mala igra pamćenja da biste izabrali točne glyphove i otvorili si put ili pucanje u jajolike spremnike tijekom borbe svakih četrdesetak sekundi da vas štiti od tame koja vam nagriza zdravlje, Destiny 2 nas je podsjetio koliko je sjajan kad u svoje izvanserijsko pucanje ubacuje dodatne mehanike s kojima treba žonglirati.
Prismatic potklasa vam omogućava da spojite najbolje od dva svijeta – Strand sposobnosti za crowd control, Solar zato što se bijes pravedničkog plamena ne može obuzdati
The Final Shape je daleko od završetka te ćemo svakako nastaviti pratiti Destiny 2, no kao ekspanzija – The Final Shape je u našim casual očima popriličan uspjeh. Povratak starih znanaca, nova zanimljiva klasa u koje možemo zariti zube i potraga za novi Exoticima samo su početak. Jedno poglavlje sudbine je završeno, novo tek kreće.
Recenzentski primjerak igre osigurao izdavač