Očekivani Blashpemous 2 DLC pozvonio nam je na kapiju u periodu Halloweena, ali nije tražio slatkiše već je donio odgovore na pitanja – donekle. Po starom običaju, informacije su umotane velom misterije, onako šarmantno kako samo The Game Kitchen zna, prepuštajući nama da kopamo po fabuli, strateški predstavljajući nove persone napaćene Cvstodije, ali i nove instrumente patnje, vlastite i tuđe. Pročitavši puni naziv DLC-a može se naslutiti kako ćemo mahati legendarnim mačem Mea Culpa iz prvog nastavka, te zaboraviti na razočarenje s početka drugog nastavka kada ste skužili da ga nemate na raspolaganju. Ako je vjerovati uzorku prvog Blasphemous naslova, ovo je tek prvi od (možda) tri DLC-a, ali kako se ovdje ne bavimo špekulacijama, idemo analizirati ono što nam je dostupno.

Odbjegli pokajnik 

dsadasd

Već ste navikli od nastavka Blasphemousa da će priča biti servirana na kapaljku, stoga pomno pratite elemente poetičnog dijaloga i čitajte opise i zapise svih objekata koje prikupite

dadasdas

BRATE ASTERION, čemu tol’ki jad, tko ti muke stvara?

Sve ispočetka?

dasdasdasdas.

Već vrhunski platforming sustav upotpunjuju nove mehanike, kombinirajući postojeće, s Mea Culpa “teleport” sposobnosti, te novu vrstu zelenih kristalnih prepreka

ddsadasdsa

KUD VEĆEG GRIJEHA Boss fight i to baš s časnom sestrom

Uvijek rado viđen

Blasphemous je općenito ostavio snažan utisak na indie kategoriju igara, pa zaista i jeste rado viđen naslov posebno u redovima ljubitelja igara metroidvania. Pored svega dobrog što je stiglo s novim DLC-om, malo nam gorak okus u ustima ostavlja True Torment, odnosno mod New Game+ jer nam ne dozvoljava da sačuvamo napredak u svim segmentima igre, na žalost, tako da će prethodni 100% napredak (molitve, perle vaših krunica itd.) biti neiskoristiv u ponovnom igranju. Razlozi su vjerojatno tehničke prirode samog progresa kroz mapu sa svim unapređenjima koje sakupite tijekom igre, što bi vjerojatno i naštetilo kronologiji narativa i slijedu događaja, pa ćete doslovno morati “sve ispočetka” ali s dodatnim izazovima. Navedene zamjerke za neke nove, a i stare igrače koji žele kompletirati 100% mape bez grindanja za sve achievmente, realno neće značiti ništa. Blashphemous općenito i dalje traži poštovanje, a u zauzvrat nudi vrijeme (i novac) kvalitetno potrošeno.

Recenzentski primjerak osigurao izdavač.

CHALLENGE ZONE su za nijansu teže zbog propadajućih platformi – volimo.

LED I HLADNOĆA unosi malo topline u tmurno Blasphemous okruženje – kontradiktorno ali istinito.

U NEBESA SIVA, da smo bliže bogu. Ovo je samo jedan od načina za putovati.

TEATRALNO SUČELJAVANJE Očekivali smo kvalitetnije cut-scene

MOJ GRIJEH pomaže u nevoljama – da ne izvučete krivu poantu, nije lijepo griješiti.