Na društvenoj mreži Twitter jučer se pojavila zanimljiva rasprava o igri Days Gone, razvojnog studija SIE Bend Studio. Ukratko, ova akcijsko pustolovna igra iz 2019. godine otvorenog je tipa, a centralna točka pomoću koje se gradi narativ je zombi epidemija u SAD-u, točnije u nekadašnjem Oregonu. Ovu singleplayer avanturu utjelovljuje protagonist Deacon Lee St. John, bivši pripadnik američke vojske koji je postao član motociklističkog kluba Mongrels. U postapokaliptičnom i prostranom Oregonu Deacon se, vozeći svoj motocikl, suočava s brojnim izazovima i opasnostima od kojih je jedan pronaći svoju davno izgubljenu djevojku Sarah.
Igra je po izlasku na tržište naišla na osrednje kritike, a trenutačno na Metacriticu drži rezultat od 71 dok je taj rezultat na OpenCriticu 72.
Ono što se na društvenim mrežama pokazalo kao kontroverzno je komentar direktora Johna Garvina koji je na Twitteru rekao da smatra kako je Days Gone zaradio osrednje ocjene zato što su recenzenti bili previše “woke”. Točnije, Garvin tvrdi da se neki kritičari nisu mogli nositi s ” bijelim motoristom koji gleda u stražnjicu svoje pratilje”.
Originalni tweet je u međuvremenu obrisan, no Gavin je naveo tri razloga zašto smatra da je igra imala slabije recenzije – prvi su bile tehničke poteškoće, drugi je bio “što neki recenzenti nisu ni odigrali igru” dok su treći razlog već spomenuti “woke kritičari”.
Garvin vjerojatno ima razlog za nezadovoljstvo, imajući na umu da je Sony odbio raditi Days Gone 2, ali proglašavanje “woke” recenzenata razlogom za osrednju ocjenu igre jednostavno nije utemeljeno u stvarnosti.