City builder hrvatskog studija Siscia Games, predstavljen je na Steamu prije tek četiri dana, no igrači već sada iskazuju veliki interes prema igri. Pompeii: The Legacy tako je u samo dva dana wishlistalo čak 6000 igrača. To je potaknulo autora igre Željka Kosa da, kako sam kaže: “odgodi spavanje idućih tjedan dana” te nam na Steamu pripremi i objavi prvi Dev blog, koji se fokusira na dio igre vezan za gameplay, točnije UI. Koliko je iskustvo sučelja važno za igru, pogotovo ovog žanra, prepoznat će fanovi strategija i city buildera, a možda i na iznenađenje mnogih, zgodno ćemo primijetiti kako su neka od zanimljivijih predavanja na konferenciji Reboot Develop upravo o važnosti sučelja odnosno području razvoja igara na koje mnogi igrači, pa čak i developeri možda i ne obraćaju pozornost dovoljno. Iako izvedba UI-ja može dramatično promijeniti iskustvo igrača u igri te doslovce značiti uspjeh ili propast te igre.
Nastavit ćemo pratiti razvoj igre Pompeii: The Legacy, a autoru svakako želimo kreativna rješenja i uspješnu primjenu. Svakako i da se dobro naspava 🙂

OSNOVNI ELEMENTI glavnog prozora korisničkog sučelja s dodanim elementima, kao što su ciljevi i prozor za dijalog

VELIKI INTERES igrača za igrom i brzi rast broja onih koji su ju stavili na listu želja gotovo sigurno će dodatno potaknuti autora na otkrivanje novih informacija kroz potencijalne Dev blogove