Nadolazeća ambiciozna akcijska avantura Ghost of Tsushima poznatog studija Sucker Punch na PlayStation 4 dolazi 17. srpnja, za samo dva mjeseca, a danas je, kao što je prethodno najavljeno, igra dobila gameplay prikaz u trajanju od veličanstvenih 18 minuta.

Ghost of Tsushima vratit će nas u vrijeme feudalnog Japana druge polovice 13. stoljeća, a neke od glavnih značajki igre, osim krvave borbe s brojnim neprijateljima, svakako su i golemi otvoreni svijet i istraživanje bez pomoći navigacije. Radnja će pratiti priču samuraja Jina Sakaija prilikom njegovog pokušaja zaustavljanja prodora Mongola za vrijeme njihove invazije na Japan, a naš će glavni heroj pritom koristiti mnoga neobična sredstva koja ne vežemo za samuraje.

Novi gameplay prikazan je sklopu Sonyjevog eventa State of Play, ovoga puta usmjerenog isključivo na ekskluzivu Ghost of Tsushima, Prikazuje nam kako ćemo istraživati u igri uz inovativnu navigaciju pomoću vjetra, jahati konja po velikoj otvorenoj mapi, a zatim prikazuje i izrazito krvavu i brutalnu borbu kojoj može parirati samo Sekiro te mnoge druge stavke. Borba ima dva specifična stila, časno poput samuraja ili poskrivećki i nečasno poput duha. Svaki pristup ima svoje prednosti i mane koje ćemo dodatni moći podebljati raznim oklopima koji će nas usmjeravati u određenom gameplay smjeru.

Povrh svega toga, Sucker Punch je otkrio japansku sinkornizaciju igre koja zvuči apsolutno perfektno, a dobili smo i prvi pogled na ekstenzivni photo mode ali i crno-bijelo način igranja u sklopu značajke Samurai Cinema.

Moramo priznati da igra zaista izgleda impresivno, a što sve donosi, pogledajte u videu u nastavku: