Super Mario Odyssey Nintendova je najbrže prodavana igra. Osvojila je brojne nagrade i pohvale kritičara, ali i srca fanova starih Mario igara.

Speedrun svijet baziran oko igre aktivan je već od njenog izlaska. Ljudi provode sate i sate analizirajući novi Marijev svijet kako bi smanjili vrijeme prelaska igre za par sekundi. Ovo nije neočekivano, pogotovo za platformere, i to one s velikom bazom obožavatelja. Super Mario 64 potaknuo je skupinu ljudi da prelaze dijelove igre bez korištenja tipke “A”, koja je označavala skok.

Pošto je Mario baziran na skakanju, ideja se čini suludom, no nakon brojnih dana rada i truda, fanovi su došli do nevjerojatnih rezultata. Kad smo kod Marija bez skakanja, valja napomenuti da se na internetu nalazi nekolicina ljudi koji se bavi prelaženjem Portal igara bez korištenja portala.

Stare, pomalo mazohistične navike prešle su na novu igru. YouTube korisnik Gamechamp3000 zapitao se, može li Super Mario Odyssey biti završen sa ukupno 0 skokova? Napominjemo – ovo je isti igrač koji je završio Breath of the Wild bez penjanja. 

Po završetku priče, jedan mjesec nakon što je pokupljen daje mogućnost brojanja skokova u igri. Samim time, igra sama definira što je skok, a što nije. Samo po sebi, klasično Marijevo skakanje je najmanji problem. Njegovu kapicu moguće je koristiti kao platformu s koje se može odbaciti.

Problem je u Nintendovoj definiciji skoka na brojaču. Neki skokovi nisu uopće skokovi, neke akcije nevezane za skokove se ipak ubrajaju. Opsjedanje žaba Marijevom kapicom, na primjer, i korištenje normalnog skoka službeno nije skok. Razgovaranje s NPC-ovima, s druge strane, je skok jer koristi istu tipku.

Ako ikada primjetite da vam “A” tipka na Switchu ne radi, bez panike. Pogledajte video za daljnje upute.