Posljednjih nekoliko dana bili su iznimno stresni suosnivača Oculus VR-a Palmera Luckeya. Otvaranje pretpodaje za Oculus Rift prošle srijede bio je golem korak za budućnost VR tehnologije, ali je Luckeya kao javno lice Oculus VR-a prisililo na gotovo neprestanu medijsku obranu.

Prvo je nakon inicijalnog šoka oko visoke cijene izjavio na Redditu da je “nespretno iskomunicirao” potencijalnu cijenu uređaja kada je prethodno spominjao da bi Oculus mogao biti dostupan za otprilike 350$. Luckey je gotovo dvostruku maloprodajnu cijenu uređaja potom  na Twitteru branio tvrdnjom da zbog proizvodnih troškova praktički ne zarađuju na prodaji Oculus Rifta.

Ne znamo je li doista tako jer je teško vjerovati da bi tvrtka poput Facebooka kupila neprofitabilnu tvrtku za 1.8 milijardi dolara, ali možda su samo dugoročno razmišljali.

Čini se da preporučena maloprodajna cijena od 600$ u SAD-u i 699€ u Europi ipak neće naštetiti uspjehu Oculus Rifta ako je suditi po prvim vijestima o pretprodaji. Oni koji danas naruče Oculus Rift u pretprodaji neće dobiti svoj uređaj do lipnja zbog velikog interesa, no mogli bi se neugodno iznenaditi kada pokušaju kupiti igre za svoj novi uređaj.

Oculus planira prodavati ekskluzivne naslove putem svoje vlastite distribucijske platforme koji možda pokriva problem neprofitabilnosti hardvera, ali ta je novost također dočekana na nož te prisilila Luckeya na novu obranu. Nije poznato koje će točno igre biti eskluzivno dostupne putem Rift dućana, ali direktna konkurencija s ogromnim digitalnim distributerima poput Steama, Origina i Uplaya mogla bi biti prevelik zalogaj za novu, nepoznatu i zasada vrlo nepristupačnu tehnologiju i njene tvorce.