Neil Druckmann, jedan od dvojice šefova Naughty Doga te redatelj igara u serijalu The Last of Us, u intervjuu za The Washington Post izjavio je kako ga inspiriraju igre poput Elden Ringa jer se ne oslanjaju na tradicionalni oblik gradnje narativa. Tijekom promo turneje nove HBO-ove serije The Last of Us, Druckmann je priznao da je zaintrigiran načinom na koji igre poput nagrađivanog Elden Ringa i Insidea pristupaju pripovijedanju. Istaknuo je važnost filmičnih međuscena, ali i naglasio kako se mnogo toga u kretanju prostorom i razumijevanju njegove povijesti može postići “samo gledanjem i ispitivanjem”.
Dodao je kako to za njega predstavlja jedno od najvećih zadovoljstava igranja i kako se nada da će i publika shvatiti da se neke od najboljih stvari ne nalaze nadohvat ruke.
Međutim, tvrdi da to ne znači da će Naughty Dog promijeniti svoju filozofiju koja se uvelike oslanja na okoliš koji priča vlastitu priču jer kako kaže “to ne znači da nikada ne koristimo dijalog i kinematografiju. Mislim da su to alati unutar kutije za pribor. I mislim da postoji način da se te stvari promoviraju, barem za onu vrstu videoigara koje radimo u Naughty Dogu”.
Druckmann je nedavno u drugom intervjuu izjavio da će budući projekti Naughty Doga biti djelo više scenarista te da će Naughty Dog u budućnosti stvarati priče koje će nastajati iz kolaboracije više strana.