The Last of Us Online koji je započeo kao jednostavna adaptacija postojećeg multiplayer modea Factions pa prerastao u potpuno samostalnu igru, možda bi prošao bolje da je ostao dobro razvijena pratnja singleplayera. No, otom potom. 

Obećavajući multiplayer TLOU projekt koji je u razvoju već neko vrijeme, na žalost mnogih, ipak je otkazan, objavio je Naughty Dog u obraćanju javnosti.  

Ukratko, studio se našao u dilemi želi li postati pružatelj live service usluga ili ostati specijalizant za singleplayer naslove pa je odabir prevagnuo na ono što se za njih dosad pokazalo sigurno. Drugim riječima, TLOU Online postao je prevelik zalogaj i studio bi morao sve svoje resurse i radnu snagu usmjeriti na daljnji razvoj i održavanje multiplayera zbog čega bi, stoji u tekstu, patili singleplayer naslovi koji predstavljaju njihovo nasljeđe.

Pored toga, Naughty Dog je također podijelio da radi na više “ambicioznih” singleplayer projekata te da će, kada na to budu spremni, podijeliti više o svemu.