Marvel’s Avengers bila je jedna od najočekivanijih igara i akcijskih avantura 2020. godine, no nakon što su ju razvojni studiji Crystal Dynamics, Eidos Montreal i izdavač Square Enix napokon izbacili na tržište 4. rujna, već mjesec dana nakon izlaska igra masovno gubi igrače.

Razlog tome jasan je svima – prejednolike i neinteresantne multiplayer misije (nalik Anthemu) te kvalitetna singleplayer kampanja koja pati zbog ubacivanja multiplayer dizajna (više o tome možete čitati u našoj velikoj recenziji u potpuno novom časopisu Reboot broj 72, koji je upravo na kioscima).

Prema novim informacijama koje dolaze sa stranica SteamDB i Steam Charts, nakon što je igru na PC platformi Steam po izlasku istovremeno igralo više od 31 tisuću igrača, broj istovremenih igrača danas je manji od dvije tisuće, što je izrazito mala brojka za vrhunsku visokobudžetnu AAA akcijsku avanturu koja je tek prije mjesec dana stigla na tržište.

S obzirom na to sve, poznati portal Kotaku kontaktirao je razvojni studio Crystal Dynamics, a u podužem odgovoru obratio im se šef studija Scot Amos, ističući kako su i oba studija i izdavač svjesni zabrinutosti i smanjenog broja igrača te nedostatka raznolikosti multiplayera. Amos u ime Crystal Dynamicsa obećava da u igru uskoro stiže hrpetina sadržaja, novih tipova misija i novih Outpostova koji će služiti kao početna točka za čitav niz novosti u kontekstu sadržaja i priče.

Isto tako, kao što je poznato od prije, Amos je ponovno istaknuo kako u igru uskoro dolaze i novi igrivi DLC heroji i Avengeri, kao što su dvoje Hawkeyea, odnosno Kate Bishop i Clint Barton. Obećao je i da će se studio pozabaviti čitavim nizom tehničkih problema i balansom igre, uključujući distribuciju loota, quality of life značajke i ineresantan late-game sadržaj te da će sadržaj u igru stizati kroz duži period, što će, vjeruju Amos i Crystal Dynamics, vratiti bazu igrača, kako na PC-ju, tako i na konzolama PlayStation 4 i Xbox One, uz dodatak da igra u studenom stiže i na next-gen konzole PlayStation 5 i Xbox Series X/S.

Kompletnu izjavu koju je šef studija Crystal Dynamics poslao kao odgovor portalu Kotaku pročitajte izvorno na ovome linku.