Pretjerano luda i maksimalno divlja PlayStation 4 ekskluziva Let It Die, iza koje stoji japanski razvojni tim Grasshopper Manufacture, od  izlaska do danas privukla je više od dva milijuna igrača. Vijest je otkrio sam razvojni tim dodavši kako se radi o broju igrača koji stižu iz Japana, Europe i SAD-a.

Kako bi proslavio ovaj izniman uspjeh razvojni je tim potvrdio da će svi igrači koji se u igru prijave do 23. veljače dobiti jedan Death Metal, koji predstavlja neku vrstu in-game valute. Pored toga, igrači koji do spomenutog datuma odluče craftati oružje, ovisno o tome koliko ih craftaju dobit će jednodnevni Express Pass, bonuse na napade i dodatan Death Metal. Više informacija o ovoj promociji dostupno je na službenom webu.

Kao poseban bonus – ili proslavu ovog uspjeha, kako se uzme – Grashopper je objavio novi ekstremno kratak „let’s play“ video u kojem se s igrom zabavlja sveprisutni geek Kevin Smith. Video prilažemo ispod teksta.