Tijekom gamescoma imali smo priliku zaigrati Watch_Dogs 2, i to ne samo singleplayer demo nego i sasvim novi multiplayer mode Bounty Hunter prikazan prvi puta upravo na gamescomu.

Multiplayer komponenta izuzetno je bitna za novi Watch_Dogs, u toj mjeri da su se iz Ubisofta potrudili da online multiplayer iskustvo bude što prirodnije i integriranije. Rečeno nam je da će mode Bounty Hunter imati neprimjetnu tranziciju iz singleplayera u multiplayer. Bounty Hunter započinje kada stvorimo previše kaosa neodgovornim ponašanjem (ubojstva, ozlijeđivanje neopreznih pješaka, uništavanje tuđe imovine, ukratko ako se ponašamo kao Trevor iz GTA V). U tom slučaju drugi igrači mogu vidjeti da smo tražena roba u gradu i potruditi se privesti nas organima reda i mira. Mala šala, cilj je upucati svirepog zlikovca u facu.

Naše iskustvo bilo je izrazito pozitivno, igrali smo 2 vs 2, budući da možete imati igrača kao zaštitnika ako ste već bili skupa u co-opu. Inače mode također podržava 1 vs 2 ili 1 vs 3. Cilj je pobjeći lovcima na glave ali instant bijeg nije zabavan ni za koga, a i što duže lov traje to svi skupa dobivaju više followera na društvenim mrežama (ukoliko vam nije poznato, skupljanje followera od životne je važnosti za progresiju kroz glavnu priču). Bježanje u automobilu u ovom modeu je jedan od boljih aspekata budući da auto možete hakirati i tako ga tjerati da skreće gdje vi to hoćete, a tih nekoliko sekundi u kojima gubimo kontrolu nad vozilom zbog lovca iza nas napeto je kao film Michaela Baya iz ’90-ih. Valja napomenuti kako nam je vozni model tijekom hands-on demoa također djelovao puno ispoliranije i bolje nego u jedinici.

Za kraj, moramo se pohvaliti da nam je ekipa iz Ubisofta rekla kako smo najduže uspjeli izbjeći lovcima te da su jako zadivljeni, vrlo vjerovatno jer imamo ‘mad skillz’ sa sačmaricom.