Samim krajem prošle godine, odnosno u prosincu 2019. pisali smo o tome da je novi BioShock u razvoju i to pod novim studiom Cloud Chamber kojega je osnovao izdavač 2K, a sinoć smo putem oglasa za posao saznali da će se radnja igre odvijati na novoj lokaciji, plus nekoliko drugih detalja vezanih uz igru.
Tako putem izlistanja s otvorenim pozicijama za posao saznajemo da je razvojni studio Cloud Chamber za potrebe izrade igre BioShock u potrazi za više zaposlenika i to u područjima animacije, arta, game dizajna, programiranja i produkcije, odnosno menadžmenta. Sami hint da će se iduća igra u serijalu BioShock odvijati na potpuno novoj lokaciji te da se neće vraćati u Rapture ili Kolumbiju – dolazi putem oglasa za posao za glavnog modelera okoline (Lead Environment Modeler). Na toj poziciji, Cloud Chaber traži nekoga tko će im “pomoći udahnuti život u potpuno novi fantastični svijet“.
Od drugih detalja jasno vidljivih kroz opise drugih pozicija, Cloud Chamber nam je praktički potvrdio još nekoliko interesantnih detalja o igri. Primjerice, u kontekstu dizajna borbe žele nekoga tko će “pomicati granice i poduzimati riskantne eksperimente koji nikad prije nisu viđeni“. Na poziciji cinematic artista žele nekoga čiji će “vizualni stil imati preciznost i raskoš nalik na Wesa Andersona” (poznati holivudski ekscentrični redatelj). Od dizajnera svijeta Cloud Chamber želi nekoga tko i pomogao stvoriti “živi svijet koji će igračima nuditi raznolikost na svakom koraku igre“, a to, kao i sve prethodno nabrojano, zvuči kao nešto što definitivno želimo iskusiti u idućoj igri BioShock.
Drugih informacija o igri zasada nema, osim što znamo da će idući BioShock biti next-gen igra te da studio Cloud Chamber osjeća “veliko uzbuđenje i odgovornost pri stvaranju novog izdanja ove voljene igre“, kako ističu u opisima novih poslova.