Moira Squier, narrative director i advanced game writer Hogwarts Legacyja je u intervjuu za GamesRadar+ otkrila da će igra imati više od 100 nelinearnih sporednih misija i dopuštati igračima da budu zli, a njihove aktivnosti, osobni odabiri i redoslijed postupaka imat će utjecaj na glavnu priču. Dodala je da je kampanja komplicirana i uključuje niz različitih likova i perspektiva, ali da igraču ujedno daje izbor da odigra svoju verziju “epske priče”.
Osim što ćemo morati razmišljati o rezultatima svojih postupaka, moći ćemo se pridružiti tamnoj strani čarobnjaštva u nadolazećem RPG-u koji igrače neće direktno kažnjavati ako odaberu biti istinski zli.
“Bilo nam je važno dati priliku igračima koji žele postati mračne vještice ili čarobnjaci”, ističe glavni dizajner Kelly Murphy pa dodaje kako će ova igra biti ultimativno utjelovljenje RPG-a jer igračima dopušta da budu zli. “Ako želite biti zli, budite”, kazao je.
Pitanje je što je s tri neoprostive kletve s kojima smo se susreli u brojnim Harry Potterovim filmovima? Neoprostive kletve zabranjene su, ali ujedno su jedne od najmoćnijih magija u HP univerzumu pa će biti zanimljivo vidjeti kako će se razvijati narativ onih likova koji se odluče koristiti ih.
Murphy je izjavio da će “likovi reagirati vizualno i zvučno kad vide da igrač koristi zabranjene kletve odnosno Unforgivable Curses, ali da igra nema moralni sustav koji ih kažnjava jer bi to bilo “previše osuđujuće od strane kreatora igre”. Međutim, isto tako, Murphy dodaje da će igrači koji će opetovano koristiti te mogućnosti zasigurno osjetiti neki oblik feedbacka od svijeta u kojem se nalaze.
Hogwarts Legacy stiže 10. veljače na PC, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One i Xbox Series X|S te Nintendo Switch.