Izdavačka kompanija Nacon i razvojni studio Rogue Factor danas su najavili svoju novu igru Hell is Us, singleplayer akcijsku avanturu iz trećeg lica koju razvijaju u Unreal Engineu 5 i koja 2023. godine dolazi na PC, PlayStation 5 i Xbox Series X|S. Prva je to igra na kojoj radi Jonathan Jacques-Belletête kao kreativni direktor nakon odlaska iz studija Eidos-Montréal.
Ime Jonathan Jacques-Belletête nekima možda i nije poznato, no radi se o veteranskom artistu koji u industriji videoigara radi više od 26 godina. U početku je radio za manje studije, a nakon tri godine u Ubisoftu koji je napustio 2007., gotovo 12 godina bio je direktor arta u studiju Eidos-Montréal. Ondje je najzapaženiji trag ostavio kao glavni i odgovorni za vizualni stil i art direkciju igara Deus Ex: Human Revolution i Deus Ex: Mankind Divided te za concept art u Marvel’s Guardians of the Galaxy.
Jacques-Belletête napušta Eidos-Montréal u veljači 2019. godine i od tada radi u studiju Rogue Factor kao kreativni direktor. Taj studio podružnica je francuskog studija Cyanide, a poznati su po igrama Mordheim: City of the Damned i Necromunda: Underhive Wars. Njihova nova i upravo danas najavljena igra Hell is Us bit će ujedno i nešto novo za sami studio jer taktičke mehanike prethodnih igara mijenja onim “slobodnijima”, tipičnima za akcijske avanture iz trećeg lica s velikim naglaskom na napetoj melee borbi i istraživanju.
“Uz građanski rat koji dijeli zemlju, regija pati od misteriozne pošasti koja je dovela do nadnaravnih stvorenja koja nijedno moderno oružje ne može pobijediti“, ističe studio u opisu radnje igre te dodaje: “Vaš dron i mač iz drugog doba vaši su vjerni saveznici dok probijate svoj put kroz zemlje prepune zastrašujućih himera i pokušavate razotkriti misterij njihovog pojavljivanja“. Uz interesantnu i mračnu priču te borbu protiv svakakvih čudovišta studio obećava da nas u igri očekuje i jedinstveni sustav istraživanja.
Drugim riječima, istraživat ćemo detaljno izgrađeni polu-otvoreni svijet, ali sve to bez ikakve mape, kompasa i oznaka questova i misija, slijedeći isključivo svoje instinkte. Studio ističe da će to samostalno istraživanje i pronalazak pravog puta biti veliki dio čitave avanture, uz inovativni scenarij i level dizajn koji će nam omogućiti da donosimo vlastite odluke tijekom potrage za odgovorima na pitanja koja ća nam nametati post-apokaliptična SF priča, suočavajući nas pritom s tajanstvenim bićima tijekom našeg putovanja.
Osim što iznad podijeljeni najavni trailer i opis priče sugeriraju da igra djeluje kao Death Stranding s većim naglaskom na melee borbu, studio Rogue Factor objašnjava i da ćemo u Hell is Us koristiti širok raspon oružja poput mačeva, koplja i sjekira koja će nam poslužiti da porazimo nadnaravna čudovišta. No sama borba zahtijevat će i promišljanje jer ćemo morati dobro proučiti ponašanje neprijatelja. Upravo za to koristit ćemo i mehanički leteći dron kao neizostavni alat za skeniranje okoline i prijetnji u blizini.
Povrh svega, Hell is Us tematski će biti igra o istraživanju mračne strane ljudske prirode i “nevjerojatne” težnje za samouništenjem. “Ako je rat najbliža stvar paklu na zemlji, to je zato što je dom najgorih demona: ljudi“, misao je vodilja koju studio ističe u opisu igre. Od tuda i njezin naziv “Pakao smo mi” (engl. “Hell is Us”), a osim što malo podsjeća na onu dobru staru “War…War never changes” iz serijala Fallout, ali i na Death Stranding i ujedinjenje razorene Amerike, bit će zanimljivo u narednim mjesecima saznati više o samoj igri i njezinim mračnim temama kojima Rogue Factor i Jonathan Jacques-Belletête istražuju novi teritorij.
Hell is Us izlazi nekad tijekom 2023. godine za PC (Steam, Epic Games Store), PlayStation 5 i Xbox Series X|S, a već je sada dostupan za dodavanje na wishlistu putem Steam stranice igre na kojoj možete naći više informacija i još fotki iz najavnog trailera.