Navikli smo za nove igre čuti kako ih rade veterani industrije, ali ne sjećamo se da smo za neku novu igru čuli kako ju radi američki marinac odnosno veteran US Marine Corpsa s iskustvom baratanja strojnicom iz stvarnog života. Po tom saznanju i naslov igre tako poprima drukčije značenje, kao što i velikim dijelom objašnjava sam izbor okruženja (praktički pakao) i žanra frenetične pucačine s pogledom iz ptičje perspektive.

Proceduralne mape i nemilosrdne horde neprijatelja s nizom moćnih oružja na raspolaganju temelj su dizajna igrivosti kojem je za cilj pružiti jedinstveno iskustvo kako početnicima tako i iskusnijim igračima. Trailer otkriva onaj “indie osjećaj” produkcije ali i budi nadu u potencijal, pogotovo za ljubitelje žanra. 

Autor igre dodaje kako ju je razvijao na temelju svojih iskustava kao mitraljesca marinca, te da je GunGuru više od igre: “To je virtualno bojno polje koje odražava intenzitet i nepredvidivost stvarne borbe”. Te kako su dizajn i dojam igre: “Duboko pod utjecajem moje vojne pozadine, nudeći igračima impresivno iskustvo koje spaja autentične elemente ratovanja s uzbuđenjem videoigara.

Demo je na Steamu.