Još uvijek ne možemo prestati razmišljati o remakeu kultne survival horor igre Dead Space koji je tek nedavno najavljen u sklopu eventa EA Play Live, a o njemu očito ne mogu prestati razmišljati ni drugi, uključujući i sami Electronic Arts, njihov razvojni studio EA Motive, kao niti poznati gaming analitičari i leakeri informacija.

Tako se na poznatom portalu GamesBeat opet oglasio analitičar i novinar Jeff Grubb, isti onaj koji je i unaprijed točno otkrio i procurio informaciju da će EA najaviti Dead Space remake. Grubb u novom izvještaju kaže kako je načuo da Dead Space izlazi u kasnu jesen 2022. godine, ako se razvojni proces nastavi po planu.

Iako mu iz EA nisu otkrili datum izlaska u službenom očitovanju koje je tražio, Grubb prenosi kako je načuo da interno planiraju igru lansirati tijekom fiskalne godine 2023., što za njih znači period između ožujka 2022. i ožujka 2023., pa bi jesen 2022. čak i imala smisla. No, Grubb navodi kako bi se sve to moglo i promijeniti, naročito zbog neizvjesne situacije s koronavirusom i radom od doma. 

Također, dodaje kako ćemo vjerojatno prije kraja godine vidjeti još jedan trailer, vrlo lako moguće i ovoga prosinca u sklopu eventa The Game Awards 2021, no hoće li to zaista biti tako, ostaje za vidjeti. Sve to uzmite sa zrnom soli.

U drugim vijestima vezanima uz Dead Space, razvojni studio EA Motive (u kojemu bivši Ubisoftovac i direktor Assassin’s Creed Valhalle vodi projekt na remakeu Dead Spacea), nedavno je putem bloga otkrio da planira i izbaciti određene elemente koji nisu funkcionirali u originalnoj igri, ali i da će remake biti jedno čitavo neprekinuto iskustvo kao i, primjerice, God of War.

EA službeno najavio Dead Space remake za PC i next-gen konzole

Drugim riječima, studio planira ukloniti sve loading screenove i omogućiti da Dead Space remake možemo odigrati bez ikakvih prekida u jednom kadru i u jednom sjedenju, od početka do kraja. Unatoč tome, igra će po pitanju atmosfere, settinga i osnovnih mehanika biti vjerna originalu, iako studio na njoj radi iz čistog početka.

Stvaraju tako nove assete, zvukove i levele na temelju onih originalnih, ubacujući pritom i dodatne novosti, detalje u priči i likove koji su ili bili prisutni u nastavcima ili su izbačeni iz originala ili su dio šireg univerzuma franšize Dead Space (prisutni u stripovima i animiranom filmu).