U moru interesantih i nadasve diskutabilnih tehnologija prikazanih na GDC 2019 Google Keynoteu, jedna iskače iz mase svojim vizualnim pristupom.

Stadia Style Transfer ML je tehnologija koja bi developerima, odnosno artistima (i tehničkim artistima) omogućila, eksperimentiranje i primjenu tzv. “shader” tehnologije u realnom vremenu kombinirajući Google Cloud i strojno učenje.

Razlog korištenja ovakve tehnologije je zasigurno potaknut periodom vremena provedenom za odabir konkretnog vizualnog stila jedne videoigre.
Style Transfer ML bi potencijalno taj period vremena drastično smanjio. Indie development tim Tequila Works, koji je poznat po naslovima poput Rime, The Invisible Hours te Deadlight, je jedan od pionira u korištenju navedene tehnologije. Vjerujemo da postoji veoma opravdan razlog zašto bi im Style Transfer ML tehnologija bila “napeta”, pošto su sve gore navedene igre veoma karakterističnog vizualnog stila.

Primjeri koji su prikazani ispod, dočaravaju u praksi što se događa kada bi se primijenio jedan takav “style” na pre-rendered igrivu scenu sa osnovnim in-game assetima.

Google-c3
Google-c4
Google-c1
Google-c2

U prijevodu, bilo koju sliku/fotografiju koja odiše karakterističnim vizualnim identitetom, uz pomoć Stadia Style Transfer ML tehnologije, bit će moguće primijeniti u realnom vremenu te eksperimentirati dok ne se ne pronađe onaj pravi. Koliko će to biti izvedivo u praksi kada tehnologija bude dostupna, postavlja se pitanje, ali prema viđenom primjeru potencijalno se drastično smanjuje vrijeme razvoja odnosno odabira vizualnog identiteta konkretnog budućeg naslova.

Kompletan demo-reel i prezentaciju možete pogledati ispod: