Završio je nulti dan gamescoma 2018 – najvećeg gaming sajma na svijetu, a mi smo danas na njemu napokon imali priliku zaigrati Darksiders III, iščekivani nastavak popularne THQ Nordicove franšize o četiri jahača apokalipse.
Iako smo na raspolaganju imali samo 20 minuta za isprobati demo iz prve ruke, to je bilo dovoljno kako bismo stekli vlastite početne dojmove. Dosada smo u zadnjih nekoliko mjeseci već imali prilike vidjeti ponešto gameplaya, a početkom kolovoza izašao je i gameplay video u kojemu su developeri objasnili dizajn zagonetki kakav nas očekuje u Darksidersima III.
Demo koji smo danas imali prilike isprobati na gamescomu fokus je stavio na sekciju koja prikazuje “osnovnu” borbu s neprijateljima pomoću biča – glavnog oružja kojim protagonistica Fury raspolaže. Mogli smo, također, iz prve ruke isprobati potpuno nove mehanike platformiranja koje dosad nisu bile dijelom prijašnjih nastavaka već su jedinstvene samo za Fury i za Darksiders III, a to je korištenje biča kao sredstva za platformerske sekcije i lakše dosezanje visokih platformi ili nedosežnih područja na mapi.
No svojevrsni vrhunac demoa bio je boss fight koji nismo imali prilike vidjeti u prijašnjim gameplay isječcima dosad objavljenima na YouTubeu. Naime, kao što je prethodno poznato, Fury će se na svome putu suočiti sa sedam opakih demona – fizičkim reprezentacijama biblijskih sedam smrtnih grijeha. Prethodno objavljeni videi prikazali su nam boss fightove s demonom imena Sloth (Lijenost) i Wrath (Srditost), a demo dostupan za igranje na gamescomu suočava nas s demonom Envy (Zavist).
Ono što su na sajmu iz THQ Nordica i sami naglasili na prezentaciji za novinare je činjenica da su u trećem nastavku Darksidersa htjeli dodatno zapapriti borbu s bossevima i učiniti ju sličniju onoj kakvu imamo prilike vidjeti u igrama serijala Dark Souls. To se svakako i osjeti u borbi s Envy u ovome gamescom demou. Prijašnji nastavci, može se reći, podosta su se oslanjali na one klasične hack&slash mehanike maničnog mlaćenja po gumbima na kontroleru (ili mišu) dok vam ne utrnu mišići, pritom nižući raznorazne komboe, a Darksiders III, ako je suditi po demou, doista neće imati takav izravan pristup.
Naime, kako biste uspješno porazili Envy (ili bilo kojega bossa), bit će potrebno primijeniti ponešto taktiziranja, pristupiti borbi hladne glave te proučiti borbene poteze, tj. uzorke napada svakog bossa ponaosob, kako biste znali koji je pravi trenutak kada krenuti u napad, a kada se povući i izbjeći udarce zgodnom ali ponekad nezgrapnom dodge mehanikom. Slijepo zalijetanje i mahanje bičem gotovo svaki put je rezultiralo time da smo primili više udaraca nego smo zadali i očekivali, a health bar se strelovito smanjivao, da bismo se umiranjem frustrirani našli na početku demoa. Baš kao i u igrama Dark Souls, strpljenje prilikom boss fightova vaš je najbolji prijatelj, a Darksiders III, barem ako je suditi po ovome demou, to jako dobro iskorištava.
Također, osim potrebnog strpljenja pri borbi, impresionirala nas je upotreba platformerskih sekcija s bičem tijekom samog boss fighta, jer bi Envy nakon nekoliko zadanih udaraca pobjegla na višu razinu prostorije, te je potrebno skakati po platformama i njihati se bičem kako biste je se dočepali. To dodatno iskorištava i naglašava vertikalnost Darksidersa III kao jedan od glavnih aduta igre i značajno doprinosi zabavi, pogotovo ukoliko ste fan platformiranja u ovakvim igrama.
Nažalost, u ovome demou nismo imali prilike isprobati neka druga oružja koja će biti dostupna u finalnoj verziji igre, kao ni nadogradnju istih, no to je samo razlog više da se radujemo novom materijalu, kao i samoj igri koju ne možemo dočekati.
Darksiders III izlazi 27. studenog za PC, PlayStation 4 i Xbox One, a u sklopu gamescoma 2018 izašao je i novi trailer koji daje naslutiti kako ćemo i u trojci vidjeti protagoniste prva dva nastavka: War i Death. Ovaj novi trailer možete pogledati u nastavku: