Na ovogodišnjem gamescomu 2017 imali smo prilike isprobati novi zanimljivi još nedovršen indie naslov Children of Morta.

Naime, radi se o novoj rogue-like dungeon crawler hack n’ slash igri studija Dead Mage Inc., dok je izdavač sad već razvikani 11bit studios, koji su nam poznati po igrama kao što su This War of Mine i još neobjavljeni Frostpunk.

Children of Morta stilski podsjeća na brojne današnje indie pixel art igre ali inspiraciju crpi iz klasičnih hack n’ slash dungeon crawlera kao što je Diablo. Priča prati obitelj Bergson, posljednju preživjelu koja živi u blizini Morte – planine obuzete zlom. U igri možemo birati između više različitih likova odnosno članova obitelji od kojih svaki predstavlja određenu klasu odnosno ima svoj jedinstveni stil borbe, pa tako na raspolaganju imamo „kung fu“ borca (kako ga od milja zovu neki od članova Dead Mage ekipe), dječaka čarobnjaka, klasičnog warriora s mačem i štitom, strijeličarku itd. Svaki od njih, osim svojih bazičnih napada i oružja, ima i specijalne napade, sposobnosti ali i zajedničke perkove koje ćemo skupljati, otključavati i unaprjeđivati kroz igru. U igri ćemo također imati i svojevrsni hub, u ovom slučaju kuću u kojoj žive naši likovi, a ona će služiti za unaprjeđivanje sposobnosti, oružja, stvaranje napitaka i za slične RPG elemente.

Igra je podijeljena na različite levele od kojih svaki ima tri razine. Kroz te razine prolazit ćemo kroz svijet igre, a u slučaju demoa na gamescomu mogli smo vidjeti mračne špilje pune čudovišta i demona i skupljati razne iteme. Na kraju svakog levela očekuje nas boss kojeg ćemo morati poraziti kako bismo napredovali dalje. Ono što je dojmljivo po pitanju dizajna igre je činjenica da je čitava igra proceduralno generirana, što utječe na izgled svakog levela i količinu i tipove neprijatelja koje ćemo susretati u tamnicama, a to znači da se nikad nećemo naći dva puta u istoj tamnici niti sresti iste neprijatelje, čak ni nakon umiranja i ponovnog prolaska „istih“ levela. To može znatno utjecati na težinu igre jer se može dogoditi da nas, primjerice, odjednom napadne velik broj različitih neprijatelja koje je onda teško poraziti (što se nama događalo tijekom demoa), no ekipa iz Dead Magea naglasila je kako će u finalnoj verziji igre biti dostupna mogućnost prilagođavanja težine.

U svakom slučaju, igra u njezinoj trenutnoj fazi nas je očarala i definitivno se radujemo njezinom izlasku, koji je planiran nekad tijekom 2018. godine, kad će biti dostupna za PC, PlayStation 4 i Xbox One.

Dotad svakako pogledajte i novi najavni gameplay trailer koji je 11 bit studios izbacio na svom YouTube kanalu uoči gamescoma: