Fevercide je avantura s elementima horora i metroidvanije koja svoju posebnost ističe okruženjem i vizualnim prikazom koji uključuje ručno crtanje svakog kadra animacije. Razvija ju studio Redblack Spade, ali se zapravo radi o jednom autoru po imenu Slava Gris. On je zaslužan za art ali i kodiranje dok mu je u glazbi pomogao Shikami.
Radnja igre smještena je u alternativne 1930-e, gdje Rusko Carstvo nikada nije svrgnuto a avantura počinje u gradu Sankt Peterburg obogaćenim prepoznatljivim Art Deco karakterom. Igramo kao Sandra dok istražujemo gradove Ruskog Carstva, rješavamo zagonetke, borimo se s čudovištima i suočavamo s demonima iz njezine prošlosti. Autor ističe duh prošlog carstva, modu tridesetih i moral prošlosti koji evociraju nostalgičan san o vremenu koje nikada nije bilo.
Ako vam je do sada opis okruženja malo off, a pomisao da ste dio njega potiče neugodu te se pitate kakva je tek onda priča… e pa ne spominju se elementi horora uzalud. Naime priča ide ovako: Nakon noćne more u djetinjstvu u kojem je bila okružena ljutitim duhovima koje je privukao njezin otac i koji su opsjedali njihov dom, Sandra je uživala deset godina mira. Kad joj je otac nestao bez objašnjenja, nestali su i njihovi strašni mučitelji. Ali kad stigne pismo adresirano na njega – s kartom za vlak s davno napuštene stanice – proganjanje se nastavlja. Ovaj put, duhovi ne progone njezinog oca. Progone nju. Sandra se ukrcava u vlak duhova i spušta se kroz krugove pakla sa svojom pratnjom demona. Usput se suočava sa strahovima koje je pokušala zaboraviti i pitanjima koja se nikada nije usudila postaviti. Kako bi otkrila istinu, mora se suočiti s prošlošću – i preuzeti odgovornost za očeve grijehe.
Fevercide će, osim ručno crtane animacije kadar po kadar, ponuditi puno akcije s kombiniranjem oružja, magije i neobičnih super-sposobnosti. Potom i elemente horora kada Sandra zaranja u jeziva sjećanja na svoje ne baš bezbrižno djetinjstvo. Uz to bi se idealno trebalo uklopiti elementi metroidvanije i istraživanja zamršenih lokacija punih tajni s intuitivnom kartom u koju ćemo moći dodavati komentare kako bismo lakše pratili istraženo i neistraženo. Pri tome ćemo trebati komunicirati s raznolikom skupinom NPC–ova, kao i rješavati zagonetke, otkrivat zadatke te, naravno, spašavati izgubljene mačke i komunicirati s duhovima.
Fevercide na Steam stiže “uskoro” a zasad ju je moguće samo staviti na listu želja.