Za točno dvadeset dana DOOM Eternal će proslaviti godinu dana od izlaska na tržište. Što god mislili o platformerskim mehanikama i promjenama u tempu koje je uveo u odnosu na svog prethodnika DOOM iz 2016. godine, jedno je sigurno – DOOM Eternal je razvojnom studiju id Software i izdavaču Bethesda do prošloga Božića priskrbio gotovo pola milijarde dolara, brojku koja je do danas vjerojatno još i veća.

Vijest o tome da je DOOM Eternal prešišao zaradu od 450 milijuna dolara ovoga se vikenda proširila tako što ju je na svom LinkedIn profilu podijelio bivši id Softwareov voditelj proizvodnog menadžmenta i dizajner monetizacije David Saunders, koji je id napustio prošloga ljeta. Informacija s njegovog LinkedIn profila potom je primijećena i podijeljena na forumu ResetEra.

Kako Saunders ističe na svom profilu u sekciji zaduženja i odgovornosti u studiju id Software, DOOM Eternal bio mu je jedan od velikih fokusa kao monetizacijskom dizajneru i voditelju odjela za produkt menadžment te u nastavku naglašava informaciju (javno dostupnu putem stranice kompanije SuperData) da je igra u prvih devet mjeseci od izlaska zaradila više od 450 milijuna dolara.

Nakon što smo primijetili da Saunders ističe da je podatke izvukao sa SuperDate, prihvatili smo se drevnih vještina korištenja interneta i Googlea te shvatili da se zapravo radi o cjelokupnom godišnjem izvještaju o digitalnim igrama i interaktivnim medijima za 2020. godinu, koji je kompanija SuperData objavila u siječnju, samim početkom 2021. godine. Vodeći se tim izvještajem, DOOM Eternal do kraja 2020. godine zaradio je 454 milijuna dolara, čime se našao na desetom mjestu unutar TOP 10 igara koje su 2020. godine zaradile najviše novca.