Tokyo Game Show jedan je od tri najveća i najpoznatija gaming sajma na svijetu, no kao i ostali sajmovi, ove godine usred pandemije koronavirusa morao se krajem ovoga rujna održati kompletno i isključivo digitalno po prvi puta u povijesti. To nije spriječilo zainteresirane, pa su tako organizatori sada objavili da je sajam online putem livestreamova pratilo više od 31,6 milijuna gledatelja.
Dakako, i prethodnih godina sajam je imao svoje livestreamove, no uvijek se održavao uživo u Tokiju u sklopu poznatog golemog sajmišnog prostora Makuhari Messe (naš kompletni video serijal i putopis prošlogodišnjeg posjeta Japanu, Tokiju i sajmu Tokyo Game Show 2019 pogledajte putem ovoga linka). I dok je online videje prošlogodišnjeg sajma pogledalo 16,62 milijuna gledatelja, ovogodišnje kompletno digitalno izdanje sajma Tokyo Game Show 2020 okupilo je 31,6 milijuna gledatelja, što je, kažu organizatori sajma, porast od 190%.
Dakako, u tu brojku ubrojani su službeni livestreamovi sajma i prikazi igara koje se moglo pratiti na više različitih platformi, od YouTubea, Twittera, Twitcha i TikToka do specijaliziranih gaming portala koji su imali ekskluzive, kao što je IGN. Sadržaja je bilo pregršt, a na rasporedu su svoje igre prezentirali brojni poznati studiji i izdavači, samo neki od kojih su Microsoft Japan (Xbox Games), Square Enix, SEGA/Atlus, Konami, Koei Tecmo, Bandai Namco i mnogi drugi.
Nastavno na taj online uspjeh i u nadi da će se situacija s pandemijom koronavirusa smiriti do iduće jeseni, uz sjajne brojke gledatelja za ovu godinu, organizacija sajma istovremeno je najavila i novo fizičko izdanje za iduću godinu. Tako su istaknuli da će se Tokyo Game Show 2021 održati uživo i fizički od 30. rujna do 3. listopada 2021. i to ponovno u poznatom sajmišnom prostoru Makuhari Messe u Tokiju.