Destiny 2 zatvoreni dio bete traje od utorka, a od sutra (ili danas, ovisi kada ovo čitate – u svakom slučaju od petka 21.07.), Destiny 2 beta je otvorena za sve i traje do nedjelje. Navala svih igrača koji nisu prednaručili igru – a za koje će D2 beta biti besplatno dostupna na PS Storeu ili Xbox Liveu – bit će svakako posljednji veliki stres-test za D2 infrastrukturu i zadnja opća priprema za rujanski izlazak igre. A upravo je stres-testing ono što je Bungie rekao da je i jedina prava svrha ove bete i da ju nikako ne treba uspoređivati s prvom, sada već legendarnom Betom za originalni Destiny. I to ćete shvatiti otprilike nakon prva dva sata igranja, jer ovu betu bi ipak bilo najispravnije nazvati – demom. I to radnim demom. Jer nakon dva sata – i to pod uvjetom da ste išli polako, sve polako pregledavali i igrali jedini dostupan Strike s randomima koji stalnu ginu i izlaze, pa ste tamo izgubili sat vremena odoka – ste vidjeli sve što ova Beta nudi: uvodnu misiju, jedan strike i dva MP moda s ukupno dvije mape. To je to ljudi, ajmo, razlaz.
Teško je suditi na slikama ili na YT videima, ali grafika u D2 je stvarno predivna i veliki je iskorak u odnosu na pokretač prve igre. Jedva čekamo patrole.
Šalu na stranu, i ta mala količina sadržaja je bila dovoljna da spali sve forume i zajednice i kada čitamo impresije od zadnja dva dana, evidentno je da nitko skoro nije sretan. Svi koji su se 2014. žalili da je Bungie dao previše sadržaja u prvoj Beti i da se isporučena igra čini sadržajno malenom, sada se žale da je D2 beta premala. Svi koji su cviljeli kako je prvi Destiny ability-spamfest, kako treba više igre s primarnim oružjem, kako nije u redu da se likovi tako brzo kreću i da je grozno što je sve skoro OHK – ti isti sada cvile jer se abilityji sporo pune, jer primary sada zauzima dva slota, jer se likovi sporije kreću i jer više ništa skoro nije OHK. Jedni kmeče kako ovo nije nikakav Destiny 2, već je to evidentno Destiny 1.5, drugi cmizdre da je sve promijenjeno i da ništa ne valja i da je ovo najgora igra koju su ikad igrali.
Da bi otključali sva tri lika i tri dostupna egzotična oružja, potrebno je triput odigrati prvu misiju (na što se svi žale), a nakon toga ćete moći igrati jedan od dva MP moda (i na to se svi žale) i jedan strike (opće nezadovoljstvo).
Kada sve uzmemo u obzir, sve je isto kao i 2014., dakle nitko s ničim nije zadovoljan, svi znaju više o game designu od ljudi koji su plaćeni milijune za game design, svi kauč-analitičari su bolji poznavatelji navika igrača od tvrtki koje godinama analiziraju big-datu i na osnovu koje se balansiraju promjene, a hard core PVP igrači, koji predstavljaju manje od 1% ukupne Destiny zajednice, naravno znaju najbolje što je dobro za preostalih 99% igrača i svi su već otkazali preorder. A svi koji sutra odu na svoju digitalnu trgovinu doći će u priliku isprobati i sebe ocijeniti pravac koji je Bungie zacrtao za D2.
Skrivanje aduta
U tom pravcu puno je više fokusa na timsku igru, sve je nekako mirnije i sporije, ali ostaje za vidjeti kako će uopće izgledati igrači i sposobnosti nakon što se ostvari priča D2 i nakon što igrači povrate svu moć koju su izgubili napadom Red Legiona na Lost City. Ono što mi znamo je da novi Destiny izgleda doista predivno, da se igra skoro kao i D1 i da je očito kako Bungie skriva čitavu farmu zečeva u rukavu za završnu igru i da riskiraju sve s tim skrivanjem i puštanjem bete u ovom obliku.
Ostaje za vidjeti hoće li cvilež zajednice uroditi nekim izmjenama do rujna ili će Bungie vjerovati svojoj viziji, istoj onoj koja je napravila D1 i stvorila od njega najuspješniji novi IP generacije. Saznat ćemo za manje od dva mjeseca.