Danas se održala druga epizoda Night City Wire, emisije u kojoj developeri iz CD Projekta RED prikazuju više informacija o svom RPG-u Cyberpunk 2077 koji je ujedno i jedna od najiščekivanijih igara generacije.
Nakon što smo u prvoj epizodi saznali sve o novoj mehanici braindance, danas su na red došli životni putevi koji će utjecati na prošlost, sadašnjost i budućnost našeg protagonista V. Jednom kada zaigramo Cyberpunk 2077, moći ćemo se odlučiti za tri moguća scenarija – Street Kid, Nomad i Corpo.
Street Kid je po prikazanom traileru najbliži scenariju nekog Scorseseovog filma – sve što fali je Gimme Shelter Rolling Stonesa koji svira preko voiceovera. Ukratko, odgojila vas ulica i od sitnog kriminalca postajemo legenda. Bar smo to tako shvatili.
Nomad nas baca van granica Night Cityja u Badlandse te smo praktički odmetnici odmetnika te zaista živimo na doslovnoj i metaforičkoj margini društva. Al’ smo se prvi puta poljubili u polju sintetskog kukuruza što zvuči jako lijepo i romantično.
Definitivno najzanimljivije zvuči Corpo životni put u kojem V radi u jednoj od velikih korporacija te se nalazi u žiži svih mutnih poslova kojima se bave.
Osim što će ova tri životna puta utjecati na okolnosti u kojima V upoznaje svog novog najboljeg prijatelja Jackiea, developeri naglašavaju kako životni putevi, odnosno povijest našeg lika neće utjecati samo na uvod u cijelu priču već da ćemo ovisno o svojoj pozadinskoj priči imati jedinstvene opcije dijaloga te pristupa situacijama.
Kad smo kod pristupa situacijama, posve smo sigurni da ćemo jako puno pristupati s hrpetinom kreativnih oružja koje je CDPR prikazao – osim futurističkog oružja koje koristi klasične metke, pucat ćemo iz tehnološki naprednog oružja koje koristi elektromagnetsku silu kako bi projektili završili u nečijoj faci. Vidjeli smo i kratak prikaz pametnog oružja koje ciljanje čini reliktom povijesti ali i melee oružja poput katana čija je oštrica zagrijana na neugodnih +1000 stupnjeva. Ako pak (ne)obične oštrice nisu dovoljne, uvijek možemo koristiti Cyberware poput odavno prikazanih Mantis oštrica koje režu glave i udove kao da su ljudi napravljeni od želatine a ne od kostiju, mišića i ostalog tkiva.
Uz životne odluke i pljuca, CDPR je posvetio vremena i glazbi igre te su prikazali kako se stvarni bend Refused pretvorio u fiktivni bend SAMURAI.