Zaraženi, kako ih se oslovljava u serijalu The Last of Us, razlikuju se prema veličini, brzini i sposobnostima, ali jedan od najfascinantnijih neprijatelja upravo su Clickeri. Svoju popularnost stekli su prepoznatljivim glasanjem i izgledom kao i svojim sposobnostima koje ih čine jednima od najizazovnijih neprijatelja u igri. 

Razvojni programeri iz Naughty Doga u sklopu serijala Building The Last of Us, koji istražuje kreativni proces serijala, progovorili su o stvaranju Clickera, a HBO producenti objasnili kako su prilagodili njihovu viziju i prenijeli je na ekrane. 

Spomenuti serijal sada ima drugu po redu epizodu naziva Blooming Terror u kojoj razvojni tim istražuje genezu Clickera u kojoj doznajemo što se nalazi iza umjetnosti, zvuka i animacije ovih upečatljivih neprijatelja. Serijal se dotiče ikoničnog glasanja Clickera, objašnjava način na koji se kreću i prikazuje neke od nikada prikazanih concept artova dok Neil Druckmann i Craig Mazin raspravljaju o filozofiji koja stoji iza prilagodbe igara u live-action verziju The Last of Usa koju možete gledati na HBO-u i HBO-u Max.

Kako izgleda proces u kojem su oblikovani Clickeri možete pogledati u videu.