Jonathan Warner, redatelj Biowareovog blockbustera Anthem je ponudio malo više detalja o endgameu. Anthem će imati sličan princip kao Destiny i sličan akcijski ne-baš-MMO-ali-slično žanr igara, koje nemaju nužno kraj. Pa tako Warner kaže da je prvi cilj pobijediti Dominione, neprijatelje Freelancera u čije ćemo cipele uskočiti. Nakon toga će, po njegovim riječima, svijet upasti u sukob. Objašnjenje za konstantan sukob je nepostojanje bogova, koji su otišli a da posao nisu završili.
Warner navodi raznolike misije, koje su dnevni izazovi, zauzimanje utvrda i slično. Sve misije će se resetirati, pa tako i mogućnost skupljanja dodatnog iskustva. Dotaknuo se i javelinsa, mechova koje će igrač koristiti tijekom cijele igre. Navodi da odbair na početku nikako neće biti finalan. Ukoliko se igrač odluči za drugu klasu, odnosno drugi javelin, slobodno će ga moći uzeti i razvijati ga bez ponovnog započinjanja igre.
Kako će to sve skupa izgledati, otkriti ćemo 22. veljače slijedeće godine, kada nam Anthem dolazi na Playstation 4, Xbox One i PC.