Informacije o Alan Wakeu 2 kapale su proteklih mjeseci, vidjeli smo i Sagu Anderson, agenticu FBI-ja koja posjećuje Bright Falls istražiti zločin, a u novom traileru, s kojim je zatvoren Geoff Keighleyjev show Opening Night Live 2023 kao uvertira u gamescom 2023, konačno pobliže možemo vidjeti i Wakea i posljedice zatočeništva u Dark Placeu proteklih 13 godina. Nismo sumnjali kako će priliku za prezentirati igru iskoristiti Sam Lake, kreativni direktor Remedyja, kao niti to da će u traileru biti prikazan njegov lik iz igre (jer voli i glumiti, a i ima onaj izraz lica kojeg je teško zaboraviti nakon Max Paynea i iz nekog čudnog poriva ga želimo vidjeti iznova).
Wakea će i ovaj put vizualno utjeloviti glumac Ilkka Villi, a zanimljivo je kako Matthew Porretta i dalje daje glas, iako se danas tako više ne radi, odnosno onaj glumac kojeg bi mocapali njegov glas bi i koristili. Remedy je ostao vjeran originalu uz manje izmjene. Koje su posljedica i gotovo sat vremena live-action materijala koji je, po riječima Remedyja, intenzivnije inkorporiran u igru u odnosu na Control ili Quantum Break.
Nastavak stiže nakon 13 godina ne bez razloga, iako je Remedy imao u planu raditi na njemu odmah po izdavanju originala. Naime u to vrijeme (2010.) singleplayer, linearne avanture nisu bile pretjerano popularne među izdavačima – odnosno onima koji odlučuju u što će se ulagati.
Sudbina je htjela da nastavak čekamo 13 godina
Tamno mjesto čini to čovjeku
Alan Wake se naravno promijenio, a i dugo je u Dark Placeu. Drugi igrivi lik je, kako smo spomenuli, FBI agentica Saga Anderson (Melanie Liburd) koja dolazi u Bright Falls istražiti zločin (tako i počinje igra kako bi olakšala novim igračima koji možda nisu igrali Alan Wakea ili bilo koju Remedyjevu igru). Oba lika su glavni likovi, svaki sa svojom pričom i zapravo se radi o dvije kampanje u jednoj igri. Dok ćemo s Wakeom posjetiti nešto što podsjeća na New York (u kojem je i bio prije dolaska u Bright Falls), sa Sagom ćemo vidjeti kako Bright Falls izgleda 13 godina poslije događanja iz originala. S novim područjima i puno više dnevnih lokacija. A i s ograđenim područjem kojeg će prepoznati svi koji su odigrali ekspanziju AWE za Control. Zanimljivo je što ćemo, osim početka i kraja igre, kada se obavezno igra sa Sagom odnosno Wakeom, u ostalo vrijeme moći sami izabrati odigrati cijelu priču Sage pa Wakea ili se često izmjenjivati.
Sam Lake je u razgovoru s časopisom EDGE rekao i kako nije potrebno odigrati prijašnje igre i ekspanzije kako bi shvatili AW2. Prošlo je puno vremena od originala i žele omogućiti novim igračima lakši ulaz u svijet igre (iako je to hrabro za reći s obzirom na uvrnutost priče). Rečeno je i kako je nastavak, za razliku od originala koji je bio akcijska horor avantura, bliži opisu survival horora, u smislu kako će biti manje protivnika. Ali će biti teži, municije manje, pa će svaki metak značiti malo više sigurnosti (koje nikad neće biti dovoljno).
Alan Wake oduvijek je imao posebno mjesto u kolekciji igara mnogobrojnih fanova – ali čini se nedovoljnog broja za izdavače u prošlosti. Zlobnici u nama reći će kako je to dobar znak, iako je činjenica kako smo i sami fanovi igre. U svakom slučaju nastavak dolazi s promjenama u dizajnu (više dnevnih lokacija, dvije priče i dva pristupa istraživanju, survival horor kao gameplay izazov i dr.), ali dolazi u neko novo vrijeme kada se singleplayer avanture cijene puno više nego nekad. 17. listopad nije daleko!