Jesenska navala hitova je između novih poglavlja Call of Dutya i Battlefielda ugostila i drugi nastavak Electronic Artsove pucačine Titanfall.
Objavljen krajem prošlog mjeseca, Titanfall 2 je definitivno oduševio kritiku pokupivši prosječne ocjene od 86 posto za inačicu za PC do vrlo visokih 91 posto za Xbox One, no poslovni rezultati su druga priča.
Naime, iako konkretne brojke nisu otkrivene, prema prvim pokazateljima Titanfall 2 se prodaje slabije od originala, pa su se investitori zapitali imali smisla nastavljati ovaj serijal.
Andrew Wilson iz EA umiruje strasti i naglašava da će Titanfall imati njihovu podršku još jako dugo, te da će EA zajedno s Respawn Entertainmentom uložiti napore kako bi franšiza dospjela na zasluženo mjesto.
Neki smatraju kako je za slabiju prodaju krivo loše tempiranje izlaska obzirom da se Titanfall 2 mora natjecati s ranije spomenutim hitovima, što ima logike.